Sevgilimin doğum günü için romantik kahvaltı hazırladım. Kalkmadı bile yataktan, sen kahvaltı yap dedi. Evden çıksam mı?

3 senedir birlikte yasıyoruz. Kalk ne olacak sonra yatarsın dedim bağırdı sonra yatamam diye. Kahvaltı hazırladığımı soğucak seylerin olduğunu söyledim kalkmadı yine. Wpden masanın fotografını atıp ‘’Doğum günün diye kahvaltıya özenmiştim. Bundan sonra istediğin ben olurum. Doğum günün kutlu olsun.’’ Yazdım. Ne yapıyım smdi evden cıkıp gidiyim mi? Daha önce bu kadar yapmazdı zorlada olsa kalkardı bişeyler yerdi

Sevgilimin doğum günü için romantik kahvaltı hazırladım. Kalkmadı bile yataktan, sen kahvaltı yap dedi. Evden çıksam mı?
Cevapla