+1 yılYatakta yiyecek yatağa dökülecek sonra cümleten çarpılıp gidicez
Tereyağlı bol sucuklu yumurtayı burnuna dayarım o zaten yönünü bulmaya çalışan kediler gibi masaya gelir.03 Yorumla- +1 yıl
Yemin ederim soruyu okuduktan sonra gördüm senin yazdığını😃 pardon sen öyle bil bakalım
En İyi Cevaplar
+1 yılBöyle bir imkanım olsa yapardım :)
07 Yorumla- +1 yıl
Hayır yan yana deglz.
- +1 yıl
Kısmett :)
- +1 yıl
Teşekkürler :)
Kahvaltı hazırlarım ama yatakta yemek yemeyiz. hem sucuklu yumurtayı benim kadar beceremez
00 Yorumla
+1 yılYatakta ekmek yenmez diye ogrettiler bize carpiliriz yamuluruz mazallah...
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
+1 yılSevdigim adam için herseyi yapabilcek düzeyde bir kadinim...🖑gunaydinlar.⛅🌞
13 Yorumla- +1 yıl
ayh🙈tesekkür ederim🤗
+1 yılGötürmem yatağa döker, bir de onu mu temizlicem. 😀 Ama hazırlayıp mutfağa çağırırım 😏
130 Yorumla- +1 yıl
Yanlız o beni değil, ben onu uyandırıyorum. Kendisi hazırlayıp getirse, yatağa döksem zoruma gitmez işte 😄
- +1 yıl
Bunların hepsi varsayım yalnız. :D
- +1 yıl
Yaşıma bak, öyle düşün istersen :D
- +1 yıl
Sözde reşitlik bende ki. :D
- +1 yıl
Yok yazamamışlar henüz, alla alla :D açıklama yaptırma bana :D :D
- +1 yıl
Doğru seziyorsun. :D
- +1 yıl
Gelmiş kadar oldum :D
- +1 yıl
Fakirlik böyle bir şey işte, mesaj bile atamıyorsun. 😎 :D :P
- +1 yıl
O gün geldiğinde mesaj atar, utandırırsın o zaman 😄 o fakirlerin avuntusu :P
- +1 yıl
Sağol :D
- +1 yıl
Ney neden :D
- +1 yıl
Siteye girdğimde yanıtlıyorum ki :D
- +1 yıl
İnsanın içi fesat olunca böyle oluyor. 😏 Komik değildi bu arada, espri yerine bile geçmez bu dediklerin. :D
- +1 yıl
Sana belediye yapsın kurabiyeleri :D Adiyos.
- +1 yıl
Ne mutlu bana :D
+1 yılHazirlamak sorun degil de yatağa götürme işi ters benim için hoş gelmiyo pek. Belki özel bir gune mahsus 1 kez yapabilirim ama tercihim ondan once uyanip teras varsa terasa sofrayi kurup onu öpücükle uyanidrip o sofraya elinden tutup getirmek
19 Yorumla- +1 yıl
Tahmin edebiliyorum darısı benmde başıma ev konusunda
- +1 yıl
Kahvalti dusuncesinden sonra manzaraninda cok etkisi olur aslnda:) sonra kahvalti bitince al kahveni otur sevdiginn yanina sarılın falan . hayaller aleminde ucusuyorm. Geleceğimde bnlari yaşamak isterm şahsen
- +1 yıl
Oyleyse eger yaşadık hayalden bol biseyimiz yok :)
- +1 yıl
Hayırdır 😀
Tabiki götürürm. Yatağa götürmesemde her gün işe gidiceği saatte kalkıp hazırlarım kahvaltı yaptırmadan yollamam.
10 YorumlaSevgilimin yatağına kahvaltı falan götürmem kocamın ise götürürüm
10 YorumlaYapmam öyle bisey mümkünse oda yapmasin kahvaltiin yeri yatak değil bence
05 YorumlaYeni yeni içatlar çıkartmayın sonra biz temizliyrouz heryeri
07 Yorumla
+1 yılHayır bana yapılmasını da istemem
11 YorumlaHic ugrasamam yatak kirlenmesin kalksin mutfakta yesin
07 YorumlaHayır. Zıkkımon dibini yesinler ya valla değse yaparım
044 YorumlaHayır götürmem çünkü yatakta yemek yenmez günah kalksın sofraya otursun 😂
05 YorumlaOlgun erkek daha fazlasını hakediyor 😍
15 Yorumla- +1 yıl
Aha olgunum ve çirkinim. ne olcak bakalım
+1 yılGöturmem boyle seylerin bana yapilmasindan da hoslanmam.
00 Yorumlaolabilir
111 YorumlaHayır
11 Yorumla
+1 yılhayir. orasi yatak kahvalti masasi degil.
017 Yorumla- +1 yıl
hahahah sjsjsjia
- +1 yıl
hıı sen oyle desene benim o kadarina kafam basmamis bak sjsns 😄😄 gecenin acligi hafif gitsin diye performans artsin snsnsjjs ayy hahahha alemsin valla 😂😂😂
- +1 yıl
hahahha ulan siz erkekler cok fenasiniz 250 grama kendinizi satarsiniz sjsjsjj 😂😂😂😂
- +1 yıl
Şu an kendimi bir bok sanmaktan alamadim snssjjs 😄😄😄😄 oyle bir dedinki yasaman icin bana ihtiyacin var gibi hissediyorum sjsjsj 😂😂
- +1 yıl
aytac profildeki sensen ve 30 yasindaysan talibim sjssj
- +1 yıl
egosit tavrin hosuma gitmedi sjsjjs 😄😄😄
- +1 yıl
egoist*
- +1 yıl
hahahahha atmam ben bekleme beni opuldun sjsjsjjs
Yatak kirlenir yatakta yemek falan istemem
01 Yorumla
+1 yılHayır eli ayağı yok mu kalksın
01 YorumlaEvet
11 Yorumla
+1 yılGötürürüm tabi
11 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılHayır götürmem. O bana getirsin
00 Yorumla geceki performansa bağlı ;)
00 Yorumla
+1 yılAllah taş eder dökmeyin yatağa 😄
00 YorumlaBen götürürümde o istemez.
00 YorumlaEşime götürürüm.
10 Yorumla
+1 yılyaparım tabii ki :)
10 Yorumlaay cok guzel olurdu
011 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvet bunu yaparım.
10 Yorumla
+1 yılGötürürüm
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHayır😏
10 Yorumla
+1 yılgötürürüm.
00 Yorumlaneden olmasın
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar