- Bugun benim ay çöreğim kahvaltimi odama getirmis.. yaaa balli kaymagim benimmm, dillere destan iliskimizde her gun citayi yukarı çıkarıyorsun...


Ulannn 🤣🤣 görsele bayıldım.
Bana biri getirse şamarı yer benden. Yatakta kahvaltı mı olur mk. Çarpılırız sonra.
Dndndnjdjf Manyak
Nevresime bulasmazsa ben severim
😊😊
yok istemem bu neymiş ya 😀
Cok guzel demiiii 🥰
iğrenç😂
Ask olsun ama
niçin 🥺
Aynisini yapacaktim djjdjd
ahahah yapma kız boş ver 😀
Ozenmistim 🥺
Cevap
5Cevap
Yaaaa. yatakta açık büfe... ne küsel..
Şaka bir yana yatakta yemek yemeyi sevmeyen biri olarak biraz tuhaf olurdu benim için
Bazen sinirlarin disina cikmak iyidir 😂
o zaman bu hafta sonu ben bir yer sofrası kurayım ahahahah
Mutlaka bi dene bak nasil fantezili fjfjfh
Nasıl beğendin dimi sürprizimi?
Başka zaman daha iyisini yaparız.
Yani karpuzu direk getirmeseydin daha bi iyi olurdu ama sonucta hepsini yedik sikinti degil 🥰🥰🥰🥰🥰
Biraz acemiliğime gelmiş. Bir sonraki daha güzel olur 🥰🥰
Bi daha kine kuzu cevirmezsen yatagin ustunde alinirimmm
Ayıpsın. Ya sen yeterki iste
Harikaaa... Citayi her gun yukseltiyorsun farkinda misinnn
Sayende gülüm
😊😊
Neyse ki Twitter ekşi sözlük falan var yoksa bir sürü kişi burada eppeksiz kalıp soru sormayacakti
Valla oyle be güzel abim
Masada yapmayı tercih ederim yatakta yemek hoşuma gitmez
Yatakta kahvaltı mi olur
Olmus iste xjjdfj
Olmazzzz
Sus basak burcu seni dbdhf
Olsun olmaz yine de. Rahat rahat yapılmaz ki
Valla nevresime bisey degmeyecekse olur. Sma sofra kurmak lazim onun icin djdjdjf
Hayır ya narin ellerini yormasına hiç gerek yok :d
😂😂
Nasip olur mu be
Sanmam...
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar