Konu biraz uzun. Sizce onun gönlünü almalı mıyım yoksa gururlu mu olmalıyım?

Arkadaşlar benim işyerinde çok samimi olduğum qişesi ve abisiyle de çok yakın olduğum bir kız var. O beni abi olarak gördü bunca zaman ama benim ona duygularım olduğundan hep ona karşı hatalarım oldu. Sürekli kırıldım ve tavır aldım ona. O da tabi sıkıldı bu durumdan. Bunca zaman farklı insanlarla gçrdüm onu ve izledim hatta dinledim ondan. En sonunda tamamen soğudum bunca şeyin üstüne. ama kopamadım da. Seviyorum onu. O her zaman her tartışmamızda bana beni silmekten bahsederdi. Kırıcıydı bu söylemler ve hep onun kalbini almaya çalışırdım. Ben onu sildim en sonunda. Ama silememişim anlaşılan. En son 5 gün önce bir tartışmamız oldu yine. Son zamanlarda zaten qramız iyiden iyiye bozulmuştu. En son tartışmamızda bana 1 aydır seni kimseye savunmuyorum arkandan onca şey söylüyorlar artık bende onlarla birlikte yapmıştır diyorum dedi. Gülüyorlar sana dedi. Bana birkaç tavsiye de verdi sonra. Cuma günü de sabah işe giderken onu ben alacaktım akşamdan yazdım bakmadı mesaja. Sabah geldim dedim cevap yok sonra birlikte gittik işe ve yol boyunca yine konuşmadık. Akşam dönüşte yine kırgın konuştu benle. Yolda haftasonu napıyorsun dedim planını anlattı bazı kelimelerini yuttu anlatırken. O bana karşı çok kırgın bunu hissediyorum çok net. Ama bende kırgınım ona karşı olan duygularımdan. Bana bunları söyleyen birine yazıp gönlünü alsam mı? Bazı şeyler hala zoruma gidiyor. Sizce ne yapmalıyım?
Konu biraz uzun. Sizce onun gönlünü almalı mıyım yoksa gururlu mu olmalıyım?
Cevapla