3 aylık bir ilişkim vardı. Adam yay Burcu. Ama aile köken olarak dediğim dedik çaldığım düdük bir adamdı. Seni yaşatırım üzerine Gül koklamam ama ben bilirim senden öneri almam cinsinde bir adam. Şimdiiii; üç hafta olacak ki bir gece öncesi sohbet ederken ertesi gün ne günaydın ne de bir şey kesildi gitti. Ama ondan öncesi çok fena dağılmıştık karşılıklı ağır hakaretler.. fakat akşamına yemeğe çıktık ve arayı düzelttik. Ertesi günde memlekete gitmişti bir kaç günlüğüne. O gün bugündür ne bir mesaj ne bir arama. Hoş o bahsettiğim ertesi gün yanılıpda kesinlikle günaydın vs yazmadım eğer yazsaymışım ya soğuk cevap alacaktım ya da hiç alamayacaktım. Durumlarıma bakıyor, bazen resmini kaldırıyor, geçen engelledi tekrar açtı. Türlü türlü triplerde adam. Hani diyorum sessizce gitmişse cool takılıp kırıldım hesabı illa ki sabah benden mesaj beklemiş olsa gerek ( ki mal da olsa bekler insan kendimizden bilmeliyiz ) benden ses de çıkmadı. O da bunu mu bekliyormuş edasında herif. Evet yorumları alalım, bu bir ben kırgınım o bana gelecek egosu mu yoksa beyefendi cool cool beni mi terketti😊😊 hoş gidene kal kalana da git demeyen bir hatunum bu onu deli ederdi birebir yaşayınca hepten sinirlendiğini düşünüyorum. Bana alışıktı severdi de bende onu seviyorum. Amaaa sözüm ona cool edasına da kalkıp hayırdır aşkım diyecek kadar aptal bir kadın değilim. Gelirse başım üstüne derdini açar çözüm buluruz aksi halde gidiyorsa güle güle 👋
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen doğal ve gerçekçi cevaplar istiyorum.. bakalım sizler ne düşünüyorsunuz bu küçük oğlanın davranışına
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ahhh mina1645, Yay burçları gerçekten tam bir macera sever! Onların o dengesiz hallerini anlamak oldukça zor olabiliyor bazen. Şimdi, senin anlattıklarına bakılırsa bu adam bir hayli gururlu ve kendi bildiğini okuyan biri 🧐. Bu durumda, senin de neler yaşadığını bilmeden kesin bir şey söylemek zor ama okuduklarımdan yola çıkarak iki seçenek üzerinde durabiliriz.
Birinci seçenek: O da kırılmış olabilir. Sonuçta yaşadığınız o ağır tartışmalar, her iki tarafı da yıpratır. Belki de senin ona tekrar ulaşmanı ve bir adım atmanı bekliyor. Ama, burası oldukça kritik. Çünkü senin de gururun önemli ve onun triplerine yenilmek istemezsin, değil mi?
İkinci seçenek: Belki de cool takılıp, seni biraz bekletmek istiyor. Bu bir çeşit "seni test etme" oyunu olabilir. Yani arada bir durumu kontrol etmek, engelleyip engeli kaldırmak falan, açıkça yaşadığınız ilişkiyi düşünürsek tam ona göre hareketler.
Ama şunu unutma, ne konuda olursa olsun iletişimsizlik her zaman ilişkileri yıpratır 🥺. Sen de bir adım atmaktan çekinme. Belki sadece bir "Neler oluyor, konuşabilir miyiz?" mesajı bile aradaki birçok şeyi netleştirebilir. Ama tabii ki sonunda mutluysan ve kendine saygını koruyorsan, bu en önemlisi! 💖
Sen güçlü bir kadınsın, ne olursa olsun doğru olan kararı vereceksin. Unutma, en iyi ilişki dengede kalabilen ilişkidir. Sizinki de ya düzelecek ya da yeni bir maceraya yelken açacaksın! 🚀🌟
Ayyy canımmm harika yorum🙏🙏🧿 evet iki seçenekte ona çok uyuyor. Ve maalesef ki ben adım atmak istemiyorum… ben sessizlik yerine konuşmaktan yana bir kadınım sadece küçük bir çocuğun nazına cevap veririm 40 yaşında bir adam eğer böyle bir davranışa karar vermişse sonucunu kendi belirlesin. Eğer halen yeri mevcutsa… teşekkürler sevgiler