Sessizce çekip gitti mi demeliyim yoksa gurur mu yapıyor?

3 aylık bir ilişkim vardı. Adam yay Burcu. Ama aile köken olarak dediğim dedik çaldığım düdük bir adamdı. Seni yaşatırım üzerine Gül koklamam ama ben bilirim senden öneri almam cinsinde bir adam. Şimdiiii; üç hafta olacak ki bir gece öncesi sohbet ederken ertesi gün ne günaydın ne de bir şey kesildi gitti. Ama ondan öncesi çok fena dağılmıştık karşılıklı ağır hakaretler.. fakat akşamına yemeğe çıktık ve arayı düzelttik. Ertesi günde memlekete gitmişti bir kaç günlüğüne. O gün bugündür ne bir mesaj ne bir arama. Hoş o bahsettiğim ertesi gün yanılıpda kesinlikle günaydın vs yazmadım eğer yazsaymışım ya soğuk cevap alacaktım ya da hiç alamayacaktım. Durumlarıma bakıyor, bazen resmini kaldırıyor, geçen engelledi tekrar açtı. Türlü türlü triplerde adam. Hani diyorum sessizce gitmişse cool takılıp kırıldım hesabı illa ki sabah benden mesaj beklemiş olsa gerek ( ki mal da olsa bekler insan kendimizden bilmeliyiz ) benden ses de çıkmadı. O da bunu mu bekliyormuş edasında herif. Evet yorumları alalım, bu bir ben kırgınım o bana gelecek egosu mu yoksa beyefendi cool cool beni mi terketti😊😊 hoş gidene kal kalana da git demeyen bir hatunum bu onu deli ederdi birebir yaşayınca hepten sinirlendiğini düşünüyorum. Bana alışıktı severdi de bende onu seviyorum. Amaaa sözüm ona cool edasına da kalkıp hayırdır aşkım diyecek kadar aptal bir kadın değilim. Gelirse başım üstüne derdini açar çözüm buluruz aksi halde gidiyorsa güle güle 👋
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen doğal ve gerçekçi cevaplar istiyorum.. bakalım sizler ne düşünüyorsunuz bu küçük oğlanın davranışına
Sessizce çekip gitti mi demeliyim yoksa gurur mu yapıyor?
Cevapla