Eskiden olsa ben dayanamaz istek atardım ama artık geri çekildim. o da gurur mu yapıyor sizce?

cok kez konuştuk ama kafa yapılarımız uyuşmadığı için olmamıştı. ve beni hiç yakından da görmemişti. 1 ay önce onlara gittik. o da evdeydi. beni görünce sürekli mutfağa girdi çıktı ve gülümsemesini tutamıyordu mutluydu. bir kez göz göze geldik. ben tabak götürüyordum mutfağa beni öyle görünce kardeşine sende yardım etsene gibi bişey dedi. ve biz çıkınca da balkona çıkmış ordan bize bakıyordu
Eskiden olsa ben dayanamaz istek atardım ama artık geri çekildim. o da gurur mu yapıyor sizce?
Cevapla