Onu baştan çıkardım sanırım:( Metres olmak istemiyorum ama onu çok seviyorum Sizce onu bırakmalı miyim?

Çok aci cekiyorum.1 yıldır ilişki içindeyiz.. Oyle birbirimizi çok aramıyoruz yazmıyoruz. Ama kopamadik. Ayni yerde çalışıyoruz o cok korkuyor duyulur diye. Birlikte de oluyoruz. Ben boşanmış bir kadınım böyle olsun istemezdim. Onu boşanmış sandim başta ama evliymis. Bunu saklamadi ama benim ona duygum vardı sonradan vazgeçemedim. Aramizda o bosansa bile evlilik olmaz. Yaş farkı da çok. Aslinda maddi olarak da beklentim yok sadece yanımda olsun vakit geçirelim istedim. Ama durumlar buraya kadar geldi. O kadar riski neden alıyor sizce? Bana seni seviyorum arzuluyorum diyor. Aslinda çok ciddi soğuk bir adam. Ama bana karşı koymadığını soledi. Cogu kez vazgeçmeye çalıştık ama olmadi. Gittgij yere kadar dedik. Ama benden her an vazgeçecek diye de korkuyorum. Bu iş ne olacak kopamıyoruz. Başta vazgeçmeyi çok istedi fakat sanırım maalesef ben onu baştan çıkardım. Simdi kendi atlıyor üstüme.. Seviyorum diyor ilişkiden sonra ne yapacağım ben.. bi yanım vazgec ondan diyor. Bir yanım bırakamıyor..

Güncellemeler
+1 yıl
Başta o bana dedi kendime yakistrmiyorum bitsin diye brn bırakmadım. Sonra bitiriyorum ama sen izin vermiyorsun dedi. Şu an benimle deki gbi görüşmek istiyor:((
Onu baştan çıkardım sanırım:( Metres olmak istemiyorum ama onu çok seviyorum Sizce onu bırakmalı miyim?
Cevapla