İnsan sevdiği insandaki değişikliği fark etmez mi? Saçımı kestirdiğim zaman bunu fark etmeyen sevgiliyi terk ederim 😀


Bu durum ayrılık sebebi olmamalı bence yani dalgın insan çok oluyor ben mesela sevgilim olsa en ufak şeylerini fark ederim ki geçmişte etmiştim de ama bazı insanlar dalgın oluyor veya dikkat etmiyor.
Her değişiklik fark edilmeyebilir normal yani. Siyah saçları olan biri gidip sarıya boyatırsa evet fark etmemek kırıcı olur ama çok koyu kahve saçı koyu kahve yapınca fark edilmeyebilir. Ya da minik kırıkları aldırma falan bunların görülmemesi normal.
Absürd bir değişiklik yoksa; affedilebilir gibi gibi ))
Yaa kırıkları aldırdım nasıl farketmezsin😀😀😀 2 cm kısa artık saçlarım 😀😀
Farkedilmeyecek gibi de değilmiş hani 🤦♀️😀😀
E yaniii😀😀 bunuda farketmeyen de ne bilim😀😀
Acil gözleri 2 cm çizdirmesi gerek 😀😀
Böyleleri 5 cm i bile farketmez :) boyatsan yine farketmez 😀😀 ahh ahh
Kör olmayasıcılar püü 😀
😀😀püü püü kocamannnn pü
Gözler sıkıntılı yarabbi şükür demesinler 🤦♀️😀😀
Derlerrr derlerrr😀 bunlar öyle arsız insanlar
Yani yani 2cm görmeyen ohooo😀
😀2 cm değil isterse 0.5 cm olsun farketmeyende ne bilim kendime seviyorum demesin😀😀
😀👏
O alkışlar size efenim :) hemde ayakta
Ah rica ederim efenim sizin hoş sohbetiniz 🙂))) iyi akşamlar
Teşekkür ederim sizede iyi akşamlar 😀
Teşekkür ederim 🙂)
Rica ederim :)
Yok be ne alaka jdhdhdjf
Cevap
7Cevap
Hayır olabilir fark etmeyebilir dalgalı olabilir çok takılmamak lazım
Dalgındır o dalgalı olsa durulmaz :)
Aslında öyle yazmıştım klavye düzeltmiş🥹
😀😀O son smile neee öyle az gül de siteye güneş doğsun redacık
En küçük farklılığı dahi fark eder eşim. Sıkıntı yok bizde, fark etmeseydi sorun ederdim çünkü benimle ilgilenmesini seviyorum.
Bence değildir.
Aynen öyle ya ilgilenmediğinin de göstergesi bu..
Kesinlikle 😀
cok sacma ya bence fark ediyolardir ama bilerek bisey demiyolardir
Bilerek söylememek saçma değil mi asıl :)
Sırf bu yüzden terk edilmez. Aynı zamanda değer vermediğini gösteren farklı nedenler de varsa ayri.
Gerçekten önemseyen biri bunu hemen farkeder diye düşünüyorum. Ama farketmezse de kafaya takılacak bir durum değil
Hayır çok saçma bir ayrılık sebebi. Kafama bile takmam. Hatta fark etmediğini bile fark etmem wjndnd
Yani tabi ki fark etmesini isterim ama bu sebeple de kimseyi terk etmem.. Keyifli günler..
Ne alaka erkekler okadar küçük değişiklikleri farketmeyebilir
Affetmem başka kızların saçları ile ilgileniyordur😒😅😅
Kesinlikle :)
Ufak bir tartışılır sadece
Ufak bi :)
Evet böyle şeyler için uzun uzadıya tartışamam 😂
Yok artık terk etmek için bahane arıyor gibi olur
İtiraf edelim, güzel bahane :)
Hayir tabi ki o saci ben kendim icin yapiyorum
Yok ya
Bunun için de terk etmezsin be
Saçmalık;)
Hayır
Gerçekten seviyorsa herşeyi anında farkeder
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?