Çok değer verdiğiniz insanları bencillikleri yüzünden hayatınızdan çıkarır mıydınız?

çok değer verdiğim uzun zamandır hayatımda olan bir arkadaşım var. Sayısız küsüp barıştık ve en son küs kaldığımız süre 2 seneydi. 2 sene sonunda barıştık ve değişmiştik ikimizde kendimce onu ne kadar özlediğimi ve sevdiğimi daha iyi anlamıştım. Ama arkadaşlar öyleki gerçekten olmuyor yani toksik geliyor artık çekemiyorum bazen, alttan almaya çalışıyorum alıyorumda. Ben olgunum sen çocuksun modlarında zaten. Bencilce davranıyor sürekli eleştiriyor memnuniyetsiz. Kendinin farkında değil hatalarını görmüyor. Aynı dili konuşmuyoruz fakat dediğim gibi çok seviyorum. Yine saçma bi sebebten tartışma çıkaracak şeyler yazdı iki sene üstüne barıştıktan sonra ilk kez. Cevap vermedim dejavu yaşadım resmen çünkü biliyorum ki aynısı olacak ve bu sefer geri dönüşü olmayacak. Ne yapabilirim siz olsanız çokkkk sevmenize rağmen çıkartırmıydınız hayatınızdan?

Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca başka arkadaşlarıyla olan ilişkilerinden bahsederken mesela tartışacak gibi olduğu birinden , kaybetmekten tartışmaktan korkuyor gibi anlatıyor. Gönlünü almaya gideyim diyor. şu an bunu yazarken bile gözlerim doluyor. En sıradan gördüğü inanlara bile öyle yaparken bana bu şekilde davranmasını anlayamıyorum.
Çok değer verdiğiniz insanları bencillikleri yüzünden hayatınızdan çıkarır mıydınız?
Cevapla