
Herkese iyi davranıp sana kötü davranan bir insanı hayatında tutmaya devam eder misin?
Hadi bakalım pamuk eller klavyeye, tuşlara 🎈

muhtemelen senden hoşlanıyordur ve ilkokul çocuğunun sevdiği kızın saçını çekmesi olarak görüyordur ya da gerçekten senden hoşlanmıyordur eğer yüzüne karşı kötü davranıyorsa en azından dürüsttür iki yüzlülük yapıp seni kullanabilirde.
Yer vermek istemem ama bazen zorunda kaldığım oluyor maalesef ki.
Valla ben ağzı kapalı antep fıstığını çöpe atıyorum
Kimsenin nazını nuzunu tuzunu biberini çekemem
Hayatımı 3+1 Ev Olarak Ele Alalım Şimdi. Ona Tuvaleti Verirdim. Alaturka Olanı Tabiki :)
Cevap
23Cevap
öyle insanları zaten siliyorum kuzum ben işim olmaz yani onlar da bana kötü davranamaz ayıkırım ben sonra ebesini :D :D :D :D :D
Bizzat o insanlara yer veririm. Sevilmekten yoruldum artık.. :(
Şimdi bir konuşursam, ks yöneticileri bile susturamaz.
vermezdim bana kesin bir amaç için yaklaşıyordur belki çok büyük zarar verecektir.
o yapmacıktır, dışarıya kendini iyi gösteren ama elindekinin kıymetini bilmeyen
seviyosam bunaalıma girerm ama mecbur ondan umudu keserm yani edemem
kim tutmak ister ki...
Herkez kendine bosveririm
Kotu davraniyorsa sikinti olmaz
Olması gerektiği yerde durur. Ne ileri ne geri
Mümkünse uzağımda dursun...
Haha ağzına eder hayatını söndürürüm onun.
Hayir adamına göre muamele var bende.
Oyle birine yer vermem iki yuzluluktur o
Birbirimizi yıpratmaya gerek yok
öyle birinin hayatımda cidden yeri olamaz.
Hayır tutmam, tutmadım hatta
Evet yer veririm ta ki bana iyi davranan a kadar
maalesef vermezdim
Hayır
Kesinlikle Hayır.
hayır vermem
Malesef ediyorum
hayir
asla.
Yer vermem
Isim. olmaz
Odare eder orts
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar