Şimdi farklı şehirlerde iken neden aklıma geliyor ki yıllar geçmişken?

Belki sizce saçma gelecek ama ilk aşkım kabus şeklinde korkunç bir şekilde acı çekiyormuş gibi rüyalarıma giriyor. Uyanınca da onu ne kadar özlediğim aklıma geliyor. ?

neden böyle oluyor?
onu çok çok sevmiştim, tüm gençliğim onu sevmekle geçmişti ama olmamıştı başka kız yüzünden

Şimdi farklı şehirlerde iken neden aklıma geliyor ki yıllar geçmişken?
Cevapla