En az 25 ve öncesi yılları özlemek. Eski günler geri gelir mi?

Sürekli eski şarkıları dinleyip eski filmleri izliyorum. O kadar güzelmiş ki insanlar resmen kalite kokuyor. Yokluk olsa da samimiyet varmış. Birkaç senedir eskilere, görmediğim bilmediğim o insanlara samimiyete özlemim var..
Sizce eski yıllara dönmek mümkün mü? Birliğin beraberliğin hoşgörünün ve paylaşmanın olduğu yıllara?
Yoksa zaman ilerledikçe daha da bireyselleşip insanlar birbirlerinden soyutlayacak mı kendini? Şu anki yaşadığım dünyada mutlu değilim ya da bu zamana ait hissetmiyorum kendimi. Mümkün olsa 25-30 yıl öncesine ışınlanırdım.
Sizler de özlüyor musunuz eski günleri?
En az 25 ve öncesi yılları özlemek. Eski günler geri gelir mi?
Cevapla