Sürekli eski şarkıları dinleyip eski filmleri izliyorum. O kadar güzelmiş ki insanlar resmen kalite kokuyor. Yokluk olsa da samimiyet varmış. Birkaç senedir eskilere, görmediğim bilmediğim o insanlara samimiyete özlemim var..
Sizce eski yıllara dönmek mümkün mü? Birliğin beraberliğin hoşgörünün ve paylaşmanın olduğu yıllara?
Yoksa zaman ilerledikçe daha da bireyselleşip insanlar birbirlerinden soyutlayacak mı kendini? Şu anki yaşadığım dünyada mutlu değilim ya da bu zamana ait hissetmiyorum kendimi. Mümkün olsa 25-30 yıl öncesine ışınlanırdım.
Sizler de özlüyor musunuz eski günleri?
Sizce eski yıllara dönmek mümkün mü? Birliğin beraberliğin hoşgörünün ve paylaşmanın olduğu yıllara?
Yoksa zaman ilerledikçe daha da bireyselleşip insanlar birbirlerinden soyutlayacak mı kendini? Şu anki yaşadığım dünyada mutlu değilim ya da bu zamana ait hissetmiyorum kendimi. Mümkün olsa 25-30 yıl öncesine ışınlanırdım.
Sizler de özlüyor musunuz eski günleri?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar