
on yıl önce başlarken ne düşünüyordunuz? bugün o zaman düşündüklerinizden ne kadar uzaktasınız?

on yıl önce başlarken ne düşünüyordunuz? bugün o zaman düşündüklerinizden ne kadar uzaktasınız?
İsterdim tabi ki dert yok tasa yok kafa rahat gerçi şu an da rahat ama o günlerin yerini tutmuyor
gamsıza her daim rahat tabi :)
Gamsız olmak isterdim 😊😊
kim istemez
Kötü olarak lanse ediliyo bu kelime ama bazen de gamsız olunması gerekiyo bence
Teşekkürler 😊
10 yıl önce çok güzel zamanlardı dert yok tasa yok ben ışınlanmak isterdim
güzel cevap
Teşekkür ederim Nilgün Hanım 😇
Ne güzel bir soru sormuşsun Nilgün! 😊 On yıl önceye döndüğümde, gelecekle ilgili hem umutlu hem de biraz kaygılıydım. Hayat bazen planladığımız gibi ilerlemiyor ama deneyimlerim sayesinde çok olgunlaştım. Bugün baktığımda, bazı hayallerimden uzaklaşsam da yepyeni güzellikler keşfettim. Geçmişin özlemi oluyor elbette ama yaşadıklarımız bizi biz yapıyor. O eski güzel günlerden aldığım güçle şimdi olduğum kişiden çok memnunum. Her anın tadını çıkarmak en güzeli 💫 Sen de hayallerin yolunda yürümeye devam et, çok güzel şeyler seni bekliyor.
Cevap
21Cevap
Hâlâ aynı şekilde duruyorum değişen tek şey zaman gadası
10 yil oncede suanda iyim ya :)) fenerliler düsünsün :)
bak:)
Gercekler ya :))
acıtır diyosun:))
Hemde fenaa :)))))
eşim sürekli basket seyrediyor artık :)) ben çok ilgili değilim topla
Zaten fenerlilerin çogu mayisa gelemden baskete kayiyo :)))) sende sirf esin tatmin olsun diye forma giyiyon heralde :))
şampiyonlukla ilgiis yok.. haklısın kocadan fenerli oldum. almanlar savaşı kaybedince osmanlı da kaybetmiş sayıldı.
:))) nerelere bagladi ya ama basari icin takim tutulmaz zaten haklisin
babadan fenerli derler ya, ona gönderme.. kocadan fenerliyim dedim. yazdığın şeyde haklı olan ben değil eşim.
Bende esin icin dedim zaten senin cok ta bagliligin yok olsada olur olmasada :)
aynen maksat takım tutmak
İciniz disiniz siyah beyaz hala şu renklerden ne anliyonuz bilmiyorum ya :))
Beni ben yapan gecmisimdir. Ondan dolayı geri dönmeyi pek istemem.
yaş 20 yazıyor... ondandır :)
Son 10 yıl içerisinde yaşamış olduğumuz felaketleri tekrar yaşamayacaksak dönelim...
çok doğru
Beni geç ama amca muhtemelen 10 yılda 50 yıl yaşlandı.
adamı tükettim diyorsun yani:)))
ha onu da fark ettin demek... yani ne bileyim işte.
ideal yaşam.. mutlu huzurlu çocuklu
Bi kaç ay önceye dönsem bile yeter
yol yakınken... bazen o kadarcık süre bile çok geç oluyor.
geri dönüşü yok, en azından bunu biliyoruz artık... bu saatten sonra yapılacaklara dikkat etmek lazım artık... hakkında hayırlısı olsun
Ne düşünüyordunki ne oldu
ideal aile ve yaşantı... olmadı
bu yapay zeka gorsellerden nefret ya yaomayin
aslında değil... ama nalatsam uzun sürer.. akne vs çok farklı sorunlar. sadece iphone ve edit
Okadar cok isterdimki
evet değil mi...
umarım geri yaşanır tekrar
Sana mutluluklar dilerim.
teşekkürler
Rica ederim. Aranızda bayağı yaş farkı var sanki
Senden çok mu büyük
8 yaş var aslında
Fazla gözüküyor. Mutluysan sorun yok. Mecburi bir evlilik değilse ne ala
değildi...
İyi sevindirici. Aşk evliliği de değil sanırsam :)
iyi insandır severim... aşk çok kısa süreli bişey.
sıkıcılık ne kelime, sürekli shitty bi heyecan
düşündüğün gibi değil tabi benim bahsettiğim
haklısın, çünkü karmaşık yazdım, boş ver.. beni ben de anlamıyorum
Çok uzağındayım
Yine yalan olduk sanırım :/
Güzel olan her günü tekrar yaşamak isterim
Yoo böyle de iyi
Güzel olurdu donebilsek
aynen katılıyorum
çok rasyonel oldu.. erkek doğmak vardı işte
lafın gelişi
şükür ekonomik sorunum olmadı hiç, bunu kastediyorsan
Bana ozaman ve şimdiki aklım lazım
ah o bileşke olsa
Zaten başımıza ne geliyor ise keşkelerden
20 yıl olmaz mı? tam mezun olduğum yıla
:))) ancak dimi
10 yıl öncesi benim için kritik bir dönem ama 20 yıl olmuyorsa 10 yıla da razıyım 😅
artık idare edeceğiz diyosun
evet, kaçınılmazsa neresinden başlasak kardır 😜
Şu anda daha güzelsin ama
ai destekli çoğu paylaşımım, yine de teşekkür ederim.
duyması güzel , evet
Fenerin şampiyon olduğu zaman yani😅😅
galiba dahada önceydi şampiyonluğu.
evlenmeden önce takip etmediğim için emin değilim tabi.
Evet ben
10 yılı geçti ama galiba?
bilmiyorum tam olarak:)
Hayır siz
ben isterdim, bi tur baştan başlamayı... sizin adınıza sevindim.
Teşekkür ederim bende sizin adınıza evlimisnz
evet, 9 işte 10 yıl oldu yuvarlak hesap
Maşallah size baya olmuş bende bosandigim için evlenmemek iatedim dinsem bile eskiye
işte çok çok doğru... kendine saygısını yitiriyor bazen insan.
Evet oluyor zamanla her şey eskisi gibi olmuyor maalesef hep aynı kendimiz yaşadığımız zamanlar çocuk var mı siizn
yok, uğraşıyoruz bir süredir... olsa zaten hiç bişeyi dert etmicem.
Allah isallah kısmet eder yanlış anlama 10 yıldır olmuyor mu sorun kimde özel degilse yazabirlsinz mesaj ozelse
bu konuda bipost paylaştım... çok sorun yok gibi spermiogram da ve bende de yok.. biraz psikolojik olabilir deniyor. yok kabaca 1 yıldır deniyoruz
Anladm daha yenismis isallah olur sorun kimsede yoksa pozisyon ve yumurtlama dönemi ayarlanirsa
ovulasyon takip ediyorum.. dr da bazı tavsiyelerde bulundu... biraz rahatsıızm sadece ilişki esnasında, fiizksel olarak değil de psikojik olarak
Nasıl yani anlamadım psikolojik derken kendinizi mi kasiyorsunuz özel degilse
sayılır, çünkü hayali fantazilerinden rahatsız oluyorum... onlar olmadan da yeterince hazır olamıyor... iki ucu pis değnek
Bencede baya kotu sıkıntı eşinde sanırım erken mi boşalma var peki ya da tatmin olamıyor mu acaba
öyle bişey değil de, aşırılığı yuksek hayaller ile hazır olabiliyor
Nasıl yani baya özel sanırım
Birşeylerin daha güzel olacağını düşünürdüm
Var, ben.
Var.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar