Sevgilim geceleri cluplere gidiyo diye ayrıldım oda ayrılmamızın doğru olduğunu söyledi çok üzgünm canım yanıyo?

4aydır sevgilim olan kişi geceleri çok dışarı çıkıyodu clup tarzı bende çok sinirlendim ayrıldım daha sonra 3gün konuşmadık daha sonra ani karar verdiğimi düşünüp aradım bana iki gün sonra ayrılmamızın doğru olduğunu söyledi. Onu çok özlüyorum canım çok yanıyo. Sevmedi mi beni hiç? Böyle vazgeçelirmi?

Sevgilim geceleri cluplere gidiyo diye ayrıldım oda ayrılmamızın doğru olduğunu söyledi çok üzgünm canım yanıyo?
Cevapla