Ayrılmak istiyorum diyince sevgilim bunu yazdı sizce oda mı ayrılmak istiyordu?

ben ayrılmak istiyorum yazdım direk oda nasıl ayrılmak istiyorum dedi ayrlmak istiyorum uzun süre bunu düsündüm en doğrusu bu yoksa tükenmekten biticem dedim ne diyeyimki haklısın aslında ben daha cok ızdırap oldum sana dedi bende olmuyacak duaya amin demekti seninle flan filan yazdım yolun açık olsun dedim oda soğol dedi buna bakarak sizce oda ayrılmayı mı bekliyordu yoksa gurur mu yaptı?
Ayrılmak istiyorum diyince sevgilim bunu yazdı sizce oda mı ayrılmak istiyordu?
Cevapla