Atanma haberini verdikten sonra ayrılmak istedi çok kötüyüm?

1 senelik ilişkim birkere ayrılmıştik boş sebepler yüzünden ama ikimizde birbirimizi çok seviyorduk barıştık onu kpss'ye hazırladım. Bende girdim ama istediğim puanı alamadım o ise kontenjana girebilmiş bugün sevinçle aradı atanabilirim artık sonunda Ömer, ya sen başarırsın umarım ama gittiğim şehirde yeni hayat kurucam yaşayamadigin ne varsa hepsini yaşıycam belki kısmetim ordadir bana dua ettin yardımın çok oldu teşekkür ederim ağlamalarım depresyonum intihar etmeye bile kalkismam bütün dertlerim bitti sanki şimdi arkadaşlarımla iftar yemeğine gidicez ben çıkıyorum dedi. Gelince nerdesin falan dedim hesap mı vericen sana dedi konu uzadı sonunda da bizden olmaz gibi ben güçlü erkek istiyorum yanlış anlama hayatında yine ol ama anladın sen dedi. Şu an çok kötü hissediyorum kendimi hiç beklemediğim bir anda mübarek ramazan ayında beni mahvetti arkadaşlar içim yanıyor. Ne yaptım ona ben nerde hata yaptım neden ben onu beklerken o beni beklemedi. Orucumu açtim iki lokma yiyip odama geçip ağlıyorum siz olsanız naparsiniz

Atanma haberini verdikten sonra ayrılmak istedi çok kötüyüm?
Cevapla