Psikolojiden anlayan var mı eşimle barıştım yüzüm yok?

Arkadaşlar eşimle bazı sorunlardan dolayı bahane etmiyorum psikolojim aşırı bozuldu ve ne yaptığımı bilmeden arkadaşına yazdım ve ikisi aynı otobüsteyken okula giderlerken daha sonra eşime tüm mesajları göstermiş içinde hoşlanıyorum kelimesi ve bir kaç söz vardı bu kadar eşim ilk başlarda affetmedi korkudan annemgile geldim şu an iki ay oldu beni affetti eskisinden daha iyiyiz şöyle gerçekten pişman oldum ve kendime çeki düzen verdim onunda yaptığı hatalar vardı. Sorum şu eşim 2 hafta sonra gelecek ve memlekete döneceğiz küçük bir kasaba ve o kişiyle aynı kasabadalar çok korkuyorum ve içimi stres kaplıyor duyulmuş mudur diye o kişi söyler mi yayar mı resmen psikilojim bozuldu bunu hakettim ama merak ediyorum yayar mı söyler mi herkes biliyor mudur adım çıkmış mıdır?

Psikolojiden anlayan var mı eşimle barıştım yüzüm yok?
Cevapla