İlk kez sevgilim oldu ve 4ay sonra bugün benden ayrıldı kalbim çok acıyo nasıl geçiyo bu acı?

Hayatımda ilk kez sevgilim oldu ilk kez biri bana çiçek hediye aldı ilk kez biri beni sevdi dokundu değer verdi 4ay sürdü ve bugün ayrıldık. Canım çok yanıyor benden vazgeçti. Birinin beni gerçekten sevebilceğine mutlu olacağımıza inanmıştım. Çok seviyodum. Nasıl geçicek bu acı? Biliyorum ölüm vs. Değil acısı ama çok canım yanıyo ilk kez birine karşı kalbimin acıdığını hissediyorum.

İlk kez sevgilim oldu ve 4ay sonra bugün benden ayrıldı kalbim çok acıyo nasıl geçiyo bu acı?
Cevapla