Sevgilim büyük sıkıntılar yaşadı hala da yaşıyor ben hep yanında oluyorum, benimle ilgili bir şey olduğu zaman o aynı değil neden?

Ya ufak şeylerde olsa büyük şeylerde olsa benimle benim onunla ilgilendiğim gibi ilgilenmiyor, bunu kaç kere dile getirdim yine aynı şey oldu söyledim benim derdim bana yetiyor birde sen bu şekilde üstüme geliyorsun diyor bana... Ne yapıcam ben bu benim kalbimi kırıyor. Evlilik teklifi falan oldu, ilişkimiz ciddi yani

Sevgilim büyük sıkıntılar yaşadı hala da yaşıyor ben hep yanında oluyorum, benimle ilgili bir şey olduğu zaman o aynı değil neden?
Cevapla