Yaşanmışlıklara geçirdiği senelere ve kişinin iyi biri olması sonucu bunu dediğini söylüyor, onunla anlaşamadığı için artık birbirlerini tükettikleri için bitirmek istemiş kız tekrar onu istediğinde kabul etmemiş... bu değer aklımı kurcalıyor, sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Sizin artık sevmediğiniz ama değerli bulduğunuz bir eski sevgiliniz var mı? İyi ayrıldığınız vs...
Şuanki sevgilinizi sevmenize rağmen neden eski sevgiliniz adına benim için değerli önemli biri öylede kalır dersiniz?
Iyi bir insandir, duzgun, temiz kalplidir. Kotu anmayi hak etmedigi icin, bir degeri daima olacaktir. Sevgi adina hisler birse de saygi kalicidir
1
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yani aslında kız onu aldatmış o affetmiş falan ama bana dediği ona kızmıyorum bile hiç iyi ya da kötü hiçbir hissim yok inşallah o da mutlu olur benim için yeri baskadır dedi 7 sene birlikte olmuşlar. Saygısından mı bunu dedi sizce.
Çok teşekkür ederim o kişiyi de gerçekten kalbiyle sevdiğini biliyorum ama Şu an hiçbir şey hissetmediğini de biliyorum çünkü benimle ve ona kızgın değil nefret etmiyor ona karşı iyi ya da kötü hiçbir hissi yok. Bunu farkındayım ama istemsizce benimle olan biri için baska birini daha değerli buşması kırıcı geliyor bana
Bana nedense hayatımızdan çıkan biri değerli olarak ya da yeri baska olarak kalamaz gibi geliyor fakat uzun bi ilişki beraber büyümüşler gibi emekleri elbette çoktur kötü anmasını da asla istemem ama değerli olduğunu bildiğimden beni sevmiyor mu onu unutamadı mı gibi şeyler düşündüm o da bu cümlelerime çok sinirlendi beni sevdiğini aklının onda olsa onla barısabilecek olduğunu ama onu artık istemediğini söyledi. Bana çok dil döktü artık konuyu açmaya da yüzüm yok
Doğru diyosun yanındayken hiç sevgisizlik hissetmedim ben yürürken falan ilk elimi o tutar hemen gözlerime farklı bakar yanındayken bunu hissetmiyorum ben ama işte bilmiyorum unutamayan aşklar vardır ya yeri değerli diye ben buna yorup üzüldüm saygıdan daha fazla bi değer mi diye ama bunun asla olmadığını söylüyor
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Şuanki sevgilinizi sevmenize rağmen neden eski sevgiliniz adına benim için değerli önemli biri öylede kalır dersiniz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Iyi bir insandir, duzgun, temiz kalplidir. Kotu anmayi hak etmedigi icin, bir degeri daima olacaktir. Sevgi adina hisler birse de saygi kalicidir
Yani aslında kız onu aldatmış o affetmiş falan ama bana dediği ona kızmıyorum bile hiç iyi ya da kötü hiçbir hissim yok inşallah o da mutlu olur benim için yeri baskadır dedi 7 sene birlikte olmuşlar. Saygısından mı bunu dedi sizce.
Zaten ask bitmis oluyor, sadece saygi duyarsin. O da bunu demek istemis. Bosuna kuruntu yapma
Teşekkür ederim haklısınız benim hiç o kadar uzun bi ilişkim olmadığından anlayamamışımdır belki
Ask bitmese bu kadar olgun konusabileceğini sanmıyorum zaten
Ben tecrubemi aktardim. Iyi geceler
İyi geceler dilerim
Gayet normal bence her eski sevgilimizle dusman olacak degiliz
Değerli olması onu aşk olarak sevdiği anlamına gelir mi? Ya da onun kadar beni sevemeyecek olmasına
Hayir tabi ki sadece insan olarak deger veriyordur
Çok teşekkür ederim o kişiyi de gerçekten kalbiyle sevdiğini biliyorum ama Şu an hiçbir şey hissetmediğini de biliyorum çünkü benimle ve ona kızgın değil nefret etmiyor ona karşı iyi ya da kötü hiçbir hissi yok. Bunu farkındayım ama istemsizce benimle olan biri için baska birini daha değerli buşması kırıcı geliyor bana
Tabi icten ice kiskaniyor olabilirsin normal bi sey ama bir yanlisini gormeden takma kafana
Bana nedense hayatımızdan çıkan biri değerli olarak ya da yeri baska olarak kalamaz gibi geliyor fakat uzun bi ilişki beraber büyümüşler gibi emekleri elbette çoktur kötü anmasını da asla istemem ama değerli olduğunu bildiğimden beni sevmiyor mu onu unutamadı mı gibi şeyler düşündüm o da bu cümlelerime çok sinirlendi beni sevdiğini aklının onda olsa onla barısabilecek olduğunu ama onu artık istemediğini söyledi. Bana çok dil döktü artık konuyu açmaya da yüzüm yok
Ne için değerli kaldı dediğimde güzel günler geçirdik iyi bi insan az bi zaman geçirmedik ama bitti artık diyor
Emin ol oyle bir durum olursa yani ona karsi bi seyler hâlâ varsa sen bunu kesin hissedersin hislerine guven
Doğru diyosun yanındayken hiç sevgisizlik hissetmedim ben yürürken falan ilk elimi o tutar hemen gözlerime farklı bakar yanındayken bunu hissetmiyorum ben ama işte bilmiyorum unutamayan aşklar vardır ya yeri değerli diye ben buna yorup üzüldüm saygıdan daha fazla bi değer mi diye ama bunun asla olmadığını söylüyor
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!