Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Başkasını seviyorken başka biri ile sevgili olmadım ama sevgili olduğum insan, eski sevgilime benziyordu hele yüzünü seviyorken gözlerini yumduğu an eski sevgilim gibiydi. Sen sen ol kimseyi kullanma.
Yok ben olmam, eski sebgilim manita yapmış herkes sana benziyor diyordu baktım cidden benziyor o yüzden sordum:D
Şans meselesi ilgilenme boşver seni sevse başkasına gitmezdi.
Orası öyle tabii:)
Cevap
1Cevap
Bu yapılan karaktersizlik olur, onu sevdiğin için birlikte olmayacaksın ki. Karşındakinin duygularıyla oynasın sadece
Tabii öyle ama yapan var maalesef
Evet hiç iyi değil
hayır ya asla öyle bir şey yapmam. Karşıdaki insana saygısızlıktır.
Bence de
Olurum olmadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?