Hoş bir durum olmaz ama adamı çok sevdik, adam gibi adam da, bu durumda sırf ısmi için ayrılsak saçma olur. Ayrıca zaten hitap için her zaman isim gerekmez...
Yani bu istemsizce olan bir şey gonulle alakalı ismi aynı olması kişilik karakter aynı demek olmuyor yani ki var benim öyle evli bile olan arkdslarim..
İsimlerle bı alıp veremedigim yok benim işim şahsiyetle ve karakterle.. isimlere düşmanlığım yok tek bir isim hariç o isme sahip birinin hayatımda olmasına dahi tahammülüm yok
Sevgilim hiç olmadı ama eskiden çok sevdiğim birinin (karşılıksızdı) ismiyle aynı isme sahip olan biriyle birlikte olmak istemezdim tabiki nedeni sürekli o gelirdi aklıma acı çekerdim yine yeniden o yüzden ALLAH korusun 😂😂
Valla bi cocukla ciktim simdiye kadar ve tanistigim bütün erkeklerin ismi de ayniydi :D yani arada bi bazi anilar geliyo aklina ama olur neden olmasin:)