
Hayır olmazdım
Evet olurdum
Eski sevgili nedir?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Yani dürüst olmak gerekirse olurdum. Eski sevgilim tam gönlüme göre biriydi. Ama karakteri sıkıntılıydı. Tip olarak ona benzer karakter olarak iyi biriyle olmak aşırı isterim.
Oldum ve çok fazla gitmedi ayrıldık
Ve en acısı da o asla beni sevmemiş, beni eski sevgilisine benzettiği için sevgili olmuş benle, ben de onu 6 yıl sevdiğim çocuğa çok benzettiğim için şans vermiştim fakat hiç olmazsa ben onu çok sevdim ama o beni hiç sevmemiş 😖
Tip bakımından olurdum ama huy olmazdım. Eski sevgilimle ayrılma sebebimiz büyük ihtimalle huydan kaynaklı olurdu.
olmazdım
Cevap
38Cevap
Nasip kısmet. Temennimiz öyle olmaması. Ama insanın aklındaki şekil bellidir.
Bir insan genelde aynı karaktere sahip insanlara ilgi duyar. + ya da - değişse bile ortalaması her zaman bellidir.
Bilmiyorum
Ama benzeriyle olmak sürekli gerçeğini hatırlatacaktır
En azından bir süre
Huyları iyise mutlu edecekse belki
Ama yinede ecek acak var
Hayır olmam. Zaten beğenmediğim için ayrılmışımdır. Tekrara gerek yok diye düşünürüm. Yeni özellikte biriyle yeni bir sayfaya başlamak isterim.
çok da hoşuma giderdi. Hatta ona benzeyen birini görünce bile bi hoş oluyorum. Ama ilerde karakteri seni uzaklaştırmaya başlayabilir. Sonuçta sadece yüzü benziyo, ya karakteri?
Olmazdım. Çünkü ona bakınca eskiye özlem varsa artabilir, o kişide onu aramaya çalışmak da karşıdaki kişiye vereceğiniz en büyük saygısızlık olur.
Eskiye rağbet olsaydı bit pazarına nur yağardı derler oyuzden kimse eski sevgilisine benzesin istemez
Benzerliği ilk başta etkiler canını sıkar ya da hoşuna gider ama ikizi bile olsa bir süre sonra farklı gelecek benzetmeyeceksiniz bence
Artık onunla olmak istemediğim için eski sevgilim ya niye tekrar aynısının yeni sürümünü hayatıma alayım ki 😅
Dış görünüş olarak benziyosa olurum umrumda olmaz ama karakter olarak benziyosa olmam karakterini beğensem ayrılmazdım sonuçta.
eğer eski sevgilinizi çok sevmişseniz. o gördüğünüz kişi sizi karşı koyamayacağınız kadar çeker,
Sırf ona benziyor diye asla bunu yapmam.
Fakat ona benziyor oluşu tesadüfse yapacak bir şey yok.
Benim ne hissettiğim önemli.
Özellikle sırf benziyor diye sevgili olmazdım ama kızı beğenmişsem eski sevgilime benziyor diye reddedecek değilim.
Hayatimdaki insanin eskilere benzer ozelliklerini gordugum anda sogurum bile
Hiç öyle bişi yaşamadım ama olurdum herhalde huyu benzemesin yeter djxjx
Benim öyle çok aşık olduğum bi ilişki geçmişim yok o yüzden olurdum yani sıkıntı değil
Hayır onu geri hatırlamak istemem açıkçası..
Sadece 1 kişi var benzemesini isteyebileceğim. Onun gibi olmayacaksa hayır.
Eski sevgiliye benzeyen olmaz. Unutamadığın için benzetirsin
karakter olarak olmam ama tip olarak olurum neden olmiyim
evet olurdum hep aynı tarz erkeklerden hoşlanıyorum zaten
Sanmam, olmam, hatırlamak istemem eskide kalan ne varsa
Ne açıdan olduğuna bağlı fiziksel mi yoksa karakter olarak mı? Bilemiyorum
Ayrıldıysam bir daha onun gibi biriyle olmak istemediğimdendir o yüzden olmam.
İyi huylari benziyorsa olurdum muhtemelen ama o kadar
Benzerlik kişileri suçu değil ama huy mu tip mi benzerligi
Olmazdı gibi hayat kendini tekrar etmeye degmeyecek kadar kısa
Olmazdım çünkü eski sevgili ister istemez akla gelirdi. Eskiyi onun yerine koyabilirdi
genelde benzediği için daha çok o kişilere yakınlık hissediyoruz.
olmayada devam ediyorum napim alışmışım o ve onun gibilerine
karşımdakine saygısızlık sayarım hayır olmam kanka..
Benzeyebilir tabiki bu eski sevgiline karşı hala hislerimin olduğunu göstermez denk gelmiş olur sadece.
Denenmiş denenmez bence.
Eski sevgili de nedir?
Olurdum, ondan daha vefalı biriyle...
Hayır benzer biri arasam eskisinden ayrılmazdım😂
Hayır. Keyifli geceler..
herkes birbirine benziyo zaten ahshs
Olunmaz bence yaa
Asla istemezdim
Hayır.
Nasip kısmet ama olmam.
Bu soru tuhaf geldi
Olmam
Tek kriter bu olamaz her halde 😄
Evet olurdum sanırım
Sevgili mi o da ben p. rnocuyum kıskıskıskıs
ondan zaten zor kurtulmuşum bide ona benzeyen biriyle bi daha mı allah yazdıysa bozsun
Eskisini anacaktın neden ayrıldın?
Hayır olmazdım..
olmam biri geçmiş gitmiş ikincisine gerek yokk
Kimse kimseye benzemez
Olurum sorun olamz
Hiç bilemiyorum ki. Olurdum galiba
Eğer çok isterse bir şans veririm.
Olamam ya kötü hissederim
Oldum aynısı çıktı kişide karaktersiz
Oju bana hatirlatacak hic bisi olmazdim
asla
Hayır olmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?