Erkeklerin " tamam tamam haklısın" diye konuyu kapatması?

Bir konuda uzun soluklu tartışmayı seven bir insanım yani konu hakkında bilgim varsa susmam. Bu günde hoşlandığım çocukla böyle bir diyalog yaşadık ama kendisi en sonunda " tamam tamam sen haklısın " "demek ki seninle tartışmaya girilmiyormuş" dedi. Biraz bana gıcık oldu gibi hissettim ve sordum "gıcık mı oldun bana" dedim gülerek " yoo olmadım sadece benim söylediğimi anlamıyorsun. Neyse işimi hallette gideyim ben " (iş yerindeyiz. Ben muhasebeciyim o da ptt dağıtım personeli. Evraklarından bahsetti iş olarak) dedi. Ama ben bana gıcık olduğunu hissettim yani... Size de sorum şu erkekler bu tip kızları itici mi bulurlar? Yorumlarınızı merak ediyorum. Teşekkür ederim şimdiden :)

Erkeklerin " tamam tamam haklısın" diye konuyu kapatması?
Cevapla