Bir erkekle tartışıp ‘evet ya haklısın’ dediğiniz oldu mu? Ben hâlâ araştırma aşamasındayım.

Bir erkekle tartışıp ‘evet ya haklısın’ dediğiniz oldu mu? Ben hâlâ araştırma aşamasındayım.

Aslında tabii ki erkeklerin haklı olduğu konular var; mesele çoğu zaman kim haklı değil, kimin bakış açısı daha iyi anlaşılıyor sorusuna dönüşüyor. Tartışmalarda bazen kadın veya erkek tarafı değil, iletişim biçimi ve duygusal ton öne çıkıyor. Yani, erkeklerin haklı olmadığı gibi bir durum yok; bazen sadece haklı oldukları şeyi anlatmakta zorlanıyorlar ya da karşı taraf dinlemediği için görünmüyor.
Pratik çözümler: Erkekler çoğu zaman sorunlara doğrudan ve çözüm odaklı yaklaşır. Örneğin, evde bir arıza olduğunda “önce tamir edelim” derler.
Maddi konular: Bütçe, tasarruf veya yatırım gibi konularda mantıklı planlar yaptıklarında haklı olabilirler.
Güven ve sadakat: Erkekler, ilişkide sadakat ve güven konularında endişelerini ifade ederken haklı olabilirler, fakat bazen bunu yanlış yorumlanır veya fazla kıskançlık gibi algılanır.
Mantıksal argümanlar: Tartışmalarda duygular öne çıktığında mantıklı noktaları gözden kaçabilir. Erkek, somut ve mantıklı bir öneride bulunuyorsa, haklı olmasına rağmen anlaşılmayabilir.
Sorumluluk paylaşımı: Ev, iş veya günlük yaşamla ilgili pratik sorumluluklar söz konusu olduğunda, haklı olsalar da bunu dile getirmek yerine sessiz kalmayı tercih edebilirler.
Mont ve Anahtar Meselesi: Erkek, “Montunu al, anahtar cebinde mi?” dediğinde haklıdır. Ama cevap: “Bırak, kendim alırım” olur. Sonra kapıda çantayı karıştırırken aslında haklı olduğu anlaşılır.
Navigasyon Tartışması: Erkek “Bu yol daha kısa” dediğinde haklıdır. Kadın “Ama ben haritaya bakıyorum” der. 5 km sonra trafikte sıkışınca erkek tebessümle haklı çıkmış olur.
Tamirat ve Montaj: Erkek, “Rafa vida eksik, önce doğru vida bulalım” dediğinde haklıdır. Ama kadın “Hadi, ben hallederim” der. Raf sallanırsa erkek yine haklıdır.
Hava Durumu Uyarısı: “Şemsiye al, yağmur yağıyor” dediğinde haklıdır. Kadın almaz ve 5 dakika sonra ıslanır.
Bilgisayar ve Telefon Sorunları: Erkek, “Bilgisayarı kapatıp açalım” dediğinde haklıdır. Kadın “Hayır, ben farklı bir yöntem deneyeyim” der. Sonunda bilgisayar kendi kendine düzelir, ama erkek haklıdır.
Biz erkeklerin haklı olduğumuz konuları var ama bunu haklı görecek kadına denk gelmek önemli yani her kadın her erkeği haksız görür demiyorum erkek gibi delikanlı diyebileceğimiz kadınlarımız da var bu ülkede ama şu anda kadınlara öyle bir konuma getirdiler ki erkeklere düşman bütün erkekler kadınları öldürme peşinde izliyor ondan sonra hiçbir erkek kadına değer vermiyor Bir kadın gidiyor kendi hayatına o ipsiz sapsız beş para etmez bir adamı hayatını alıyor ondan sonra o adam onun hayatının içine ediyor ondan sonra çıkıyorlar bütün erkekler aynı diyorlar e ben ne yaptım ben şu anda evde uzandım oruç oruç senin soruna yorum yazıyorum hayatım boyunca hiçbir kadını dövmemişim öldürmemişim zarar vermemişim ki zarar veren insanlara karşı nefret etmişim ondan sonra bütün erkekler aynı hayır senin seçiminin hatalarını Ben çekmek zorunda değilim. Erkeklerin de haklı olduğu yerler var ama toplum algısı öyle bir noktaya geldi ki sanki erkekler hiçbir konuda haklı değilmiş hep kadınların planda olmalıymış gibi bir izlerim var Evet kadın önemlidir biz de bir anneden dünyaya denk geldik. Ama kadın tarlaysa erkekte tohum
Kadınlardan "Haklısın" sözünü duyduğum çok oldu.
Erdem sahibi olan, aklı başında olan, çirkef olmayan kadınların söyleyeceği bir sözdür bu genelde. Tersi olan kadınlar pek kullanmaz. Ne olursa olsun kendi haklı çıkmak için bir taraflarını yırtarlar, işlerine gelmez Yapay zekanın soruya verdiği çok mantıklı cevaba bile saldırıyorsunuz. Yapay zekaya bile haklısın diyemeyen erkeğe hiç demez.
Klasik feminazi😅
Hiç haklı olan bir erkeğe rastlamamışsan birazda kendini sorgula benim etrafımda niye hep kalitesiz erkekler var diye 😅
Hıı tamam tamam 😁
Ben her konuda haklıyım burdaki erkeklerle dışardaki erkekleri bir tutma burdaki erkekler önce ahkam keser sonra evdeki çocukların annesini görmezden gelip burdaki 3-5 karının bir tarafını kaldırmak için uğraşır E dolayısıyla bunlardan pek bir karakter beklenmez.
Oha 😅
Benden uzun süredir burdasın sende biliyorsun birde sen kadınsın eminim sana kendini bekar olarak tanıtan kimler kimler vardırda neyse ksyi karıştırmayayım şimdi 😂
Aman yok, hiç girme o konulara sonra bir de haklı gibi üste çıkmaya çalışıyorlar. İnsana zonk gibi yapışıyorlar, takıntı haline getiriyorlar hiç uğraşılmaz. Beni kimin ne halt yediği pek ilgilendirmiyor, dışardan bakınca samimi gibi duruyor olabilirim ama özelim özeldir :D paylaşmam kimseyi de almam. Ama her şeyden de haberimiz var 🤦🏼♀️
Uu dedikoduya gel 😂😂
Kız sen bayağı manifest modda soruyorsun bunu, hissediyorum 😂 Ama dürüst olayım, evet dedim… Hem de birkaç kez. Çünkü ilişki “kim haklı” savaşı olunca aşk direkt eriyor. Bazen erkekler net bakıyor olaya, biz daha duygusal yaklaşıyoruz ve o netlik işe yarayabiliyor 💁🏼♀️
Haklı olmak cinsiyet meselesi değil, bakış açısı meselesi bence. Sevgilimle tartıştığımızda geri adım attığım oldu ve dünya yıkılmadı, aksine bağ güçlendi 💙 Sen en son ne konuda haklı bulmakta zorlandın, merak ettim?
Karşı cinse 'haklısın' dediğimi hatırlamam ksks
Ayyy gurur abidesi seni 😂🔥 Hiç mi dilin dönmedi “haklısın” demeye?
Bak bazen o iki kelime ilişkiye şarj oluyor 💙✨
Yolarım seni
Erkeklerin kendini buna inandırması daha da komik
Ay yorumda ki er kekler ne ağlamış ya
@Ayycisimgeldi ahahah çok komiksiniz cidden iyi güldüm yorumuna
@Ayycisimgeldi ver şunlara derslerini djdj
@aydin1972 yaw şunları şimartmayiın
Cevap
112Cevap
Var tabii. Erkekler de her konuda haksız değil. Bazen duygularını ifade etmekte zorlanmaları yanlış anlaşılıyor ama bu umursamadıkları anlamına gelmiyor. Sürekli güçlü görünme baskısı da üzerlerinde var. Kırıldıklarını göstermeyince soğuk sanılıyorlar. Her iki tarafın da haklı olduğu yerler oluyor. Mesele cinsiyet değil, empati. Kimse tamamen suçlu ya da tamamen masum değil.
Haklı olduğum konular var genelde de haklıyımdır zaten
Sen istisna djdj
Teşekkür ederim sdjsj
Oy skdj
Kadınlar kibir ve bencilliklerinden kurtulamadığı için böyle şeyleri anlayamazlar.
Maalesef az bir düşündüm ama hiç yok
😂😂
Hayır biz size haklısın diyoruz konu kapanıyor
Genelde herkes sustuğu zaman gereken konuşmayı yaptığım için, dinlediğim ve herkesin konuştuğu ortamda ve ya normal zamanlarda da erkekler mantıklı, doğru şeyler söyler normal olarak, yaratıcı fikirleri var. Yani toplum olarak anneler/kadınlar öyle algı yaratmış ki sanki o çok istedikleri erkekler kafadan sorunlu eleman🤦🏻♀️ Belgesel konusu yapacaklar erkekleri neredeyse aman Allahım. Erkekler zorbalanıyor bu konud kesinlikle, ben erkek olsam böyle sessiz kalmam yani ne haddine biri beni bilmeden duymadan sorunlu görsün🙄 resmen hak ihlali. Fikirlerin fiilen tanınmaması hatta senzura😱. Sırf bu soru ile ilgili cevabım, paranoyak kafalar başka konuları ortaya sokarak arıza çıkarmasın😬
Kadın milletin popon kaldırma kardeşim sende bı şeyi var zeka desen yok bi amacı gayesi yok paraya tapan bi toplum işte yüz verme kendilerini bir bok sanmasınlar iki tane yüzleri var kadınların biri çirkin hali diğeri makyajlı hali görünüşler seni yanıltmasın ama öyle olmayan kızlarada saygımız sonsuz
Anlamadım
Bide bize diyorsunuz bak yine anlamadın...😂✋
Ne demek yine ya 😅
Şair burada demek istiyorki parayla büyüyen rezil yarayla büyüyen aslan olur yazdıklarım şu an saçma gelebilir oda idrak edemedigin için ama ilerde anlarsın 🙂
Ne kadar ilerde yahu :D
Bence sen hastasın 🤦🏼♀️
Senin ağırlığın sadece lafında; icraatın olsa zaten teraziye sığmaya çalışmazdın.
Ben kova Burcuyum canım bana deli demeyenler olursa çok üzülürüm sen sen ol kurdun tuzağına düşme tamam mı bacım ben hastayım bu arada 😂😂
Ay sus artık ya
Eeee hakikatin kıymetini bilmeyene çok güzel yanlış olurum haydi sağlıcakla kal bacım😂✋
Yorumlar çok komik 😃. Bunun erkek ya da kadınla ilgisi yok. Takınan davranışların, uygulanan eylemlerin getirilerinin bilincinde, olgun, ve bu getirilerin sonucunda sorumluluk almayı bilen biri ise, yeri geldi mi özür dilemesini bilir, hatasını da düzeltir.
Maalesef herkeste bu kapasite ve vizyon yok kadın.
Hayır var :D bu soru da böyle olacak jdfj
Beni kızdırmak? Beni Beni sosyetiğinizi :D? Azıcık karşı cinsi uyuz edeyim dedim kdfjs
Bir tanesi erkeklerin kadınları nasıl et parçası olarak gördüğünü, nasıl kullandığını anlatmıştı. Evet ona haklısın dedim. Bir erkek olarak hiç yalan söylemeden erkeklerin kadınları nasıl gördüğünü anlatmıştı. Gerçekten takdir edilesi dürüstlüktü.
Evet sadece hemcinsleri hakkında söyledikleri konusunda haklılar djfj
Haklı olmak. (İlginç.)
Bu zamanda bu soruyu sorabilmek.
Ona gelene kadar ohoooo.
Neyi merak ediyorum biliyor musunuz?
Kadın kadın içindir diye bir savı savunanların hala daha erkeği merak ediyor olmaları ve bunun üzerine düşünüyormuş gibi yapmalarının altında içten içe bu zamana kadar yapılan yanlışların suçluluk duyguları mı var?
Ne alaka acaba sjdj
Günaydın…
🤦🏼♀️
Senin gibi yapmak istedim.
Aslında biz hep haklıyız. Doğal bir şey. Ama sizi ( kadınları) o kadar çok seviyoruz ki, üzülmenize izin vermeyin.
O derece çok seviyoruz. 😃
İroni değildir. Bahşedilen hayatın buz gibi bir gerçeğidir.
Neden? Çünkü biz erkeğiz, sever, kollar, mutlu ederiz.
Manipülasyona denk gelmişizdir sjsja
Erkekte cilve mi olur :D
He pardon :D
Beyin olmadığı için olabilir sürü psikolojisi ile yaşadığınız için diğerleri ne derse ne yaparsa onu yapıyorsunuz olmayan biyinle de kendinizi bir şey zannediyonuz daha olmadı da eğer olsa o kızın onu bir kere yapışı olur ikincisi asla olmaz ilkinde çok net anlar ikincisinde ne olacağını
Dkfkdk tamam
Kadınlar karşınızdaki de haklı olduğunu öğrendiğinde, tartışılabilir konular da erkekte haklı çıkar diye düşünüyorum. Ben şahsen kadınlarla tartışmaya girmem karşımdaki kadın olduğu için bazı tartışma durumlarında rahat konuşamadığından ötürü susarım ve kendini haklı zanneder.
😂🤝 akıllı adam sjfj
Öyle ama skjd bazen diyorum bastırayım alayım şu maçı konuşuyorum kadın 2 laf söyleyince Katze gibi oluyorum 😄😄
Miyuuw djfj
Ya ezik erkeklere denk gelmişsindir, onunla olma ihtimaline karşı sana haklısın diyip geçiştirmiştir konuyu ya da gerçekten kalitesiz insanlarla takılıyorsundur, her yaptıkları şey hatalıdır, çevrende düzgün, aklı çalışan adam yoktur.
Kaliteli ve kendine güvenli insan haklı olduğu yerde alttan almaz, haklı olduğu konuda geri adım atmaz.
Ayrıca haklı olmakla cinsiyetin bir alakası yok, haklı haklıdır, haksız haksızdır.
Ben haklıyken haklıyımdır
Yanılıyorsam haklı olabilirim
Ama yinede haklıyım
Çünkü yanılabilirimde
Çok üzgünüm çünkü yanlıyor olabilirim
Yanılabilirim ama Haklıyım.
Anlaşıldı mı?
Hayır 🥹
Üzüldün mü djd
Hayır çık artık paralı
Beleşçisin
Yalan dolan xjf
İnandık he xjd
Erkeklerin haklı olduğu konu şu olabilir:
Trip atılınca nedenini bilmeden özür dilemek zorunda kalmaları jsjjhg adam savunma bile yapamadan mahkeme sonuçlanıyor gibi oluyor bazen 😅
Vah 🥹 ağlicam
Masumane hallerine djfj
Kadınlar "haklısın" veya "özür dilerim" gibi kelimeleri bilmediği için düşünemeyen insanlara öyle geliyor olabilir
Uff acıttı 🥹
Bir kadınla tartışıpta nasıl haklı olalım Allah size öyle bir çene vermiş ki en haksız olduğunuz konuda bile bir şekilde haklı olmayı başarıyorsunuz
Ne varmış çenemizde size de vermiş ya Allah djdjd
Bizim ki anca yemeye yarıyor dkdk
😅😅
Çünkü erkekler haklıda olsa kadın karşısında uzatmayı sevmez konunun kapanması için susarlar o kadar. Bu kadın kişisinin haklı olduğunu göstermez.
Neslimiz tükeneydi de kurtulaydınız.
Haklı bir sitem dkdk
bu soruya bayildim. erkeklere sinir oluyorum eger bir konuda erkeklerle ayni seyi düşünüyorsam düşündügüm seyin dogrulugundan şüphe ediyorum o derece
Ahahah çok iyi :D
Gerçek erkekleri hiç görmüyor oluşunuzun nedenini bilseydiniz keşke. Peşinizden koşan asalaklara göre hayatı, ilişkileri yorumlamanız, gereksiz yere şişirilmiş egonuzun eseri.
Oy ağlicamm
Ağlicam karışma djd
Yakışacak nzdj
Kimi ağlatayım :D
🤦🏼♀️ omg ne alaka
Genel olarak tartışmalarda biz haklıyız. Çünkü bizim mantığımiz duygularımızdan ağır basar. Ama siz bir hafta ölü görmüş gibi trip atmayın diye sizi haklı kabul ediyoruz. 10 yıllık karşı cins deneyimimde daha bir kez bile haksız olmadım, olmamda. Ama çoğu zaman sen haklısın diyerek konuyu kapattım.
Mesele haklı olup olmamak değil ki. Mesele kim daha iyi manipüle ediyor. Manipüle eden kazanır haklı olmaya gerek yok
Ahaha değişik bir bakış açısı
Değişik değil hayatın kuralı olmuş maalesef. Etrafına dikkatle bakarsan sen de böyle olduğunu anlarsın zaten. En basitinden bir davada haklı olan değil avukatı iyi savunan taraf davayı kazanır. Müvekkil istediği kadar haklı olsun avukatı savunamıyorsa karşı tarafın avukatı çok iyi manipüle ediyorsa ve savunuyorsa haksız da olsa kazanır
Bize niye iyi davraniyorsun? Sen kadinkar tarafindan gonderilmis bir ajansin. Erkekler dusmeyinnnnn
Ahaha kim ben mi
Yeaahhh sennn tabii yakaladimm benden kacmazzz.
Yoo xjf
Ne yoo 😂 oyle iste ben bilirim 🤏
Belirli bi yaşa kadar beyinleri yeterince gelişmediği için, bu çok normal. Ben ciddiye almıyorum onları jdbdb
Hangi yaş sjdj
Gaddar 😅
Erkekler haksız olduğu için olmuyor kadinlarin çenesi bitsin diye kadınlara haklıymış gibi davranıyoruz
Biz dırdır sevmeyiz djf
Tabi ağzı var dili yok mübarek kuru iftira benimki 🤣🤣
Çoğunlukla erkekler haklıda siz kendinizi hep haklı gördüğünüz için haksız olduğunuzu kabul etmiosunuz.
Yok onlar etmiyor jdjd
Yoo biz etmesine ederiz ama siz etmezsiniz. Ben daha bugüne kadar karşımda haklı olan bir kadın görmedim. 😊
Gözünü mü kapattın
Hayır gayette gözünde kulağımda açıktı.
O zaman bozuk dfj
😂😂😂😂 bak burada bile haksız olabileceğinizi kabul etmiosunuz. Daha başında haksız olma ihtimalinize kendinizi hazırlıosunuz ama kusura bakma hanım efendi bana sökmez 😉😉
Sorun şu ki :D burada haklı haksız aramıyoruz şu an sjfj amma haklı burada haksız kim 🤣
Konu tartışma ve o tartışmanın sonucunda haklı olma konusu dmi artık ne diceni bilemediğin için sorduğun soruyu unuttuysan bişey diemem tabi 😊 ki bende senin sorunda söylediğin şeyi yaşamadığımı bugüne karşımda haklı kadın görmediğimi söyledim. Yani haklı haksız aramıyoruz tartışma çıkarda haklı çıkamazsın diyoruz hanım efendicim 😉😉
Tamam sensin
😂😂😂😂 teşekkür ederim efendim 🌹🌹
Haklısın dersem aslında sus da konu kapansın demek istemişimdir. Yani teknik olarak hala biz haklıyız. Djdjd
🤝 Bu işi biliyorsun sjsj
Biraz djdj 🤏🏼
Bu tezine ''haklısın'' şeklinde bir karşılık versem o hâlde haklı olmuş olmuyorum. Felsefî mantık böyle söylüyor çünkü.
Ne :D
Yani erkeklerin hiç haklı olduğu bir konu yok diyorsun ya, ben de bir erkek olarak senin bu beyhude tezine ''haklısın'' desem haklı olmuş olmuyorum ve tezin doğru bir tez olmamış oluyor.
Soruları birleştirme butonu gelsin , güçler birliği yapmak istiyorum. İttifak kuralım , parti kur oy verelim 😂
Oyşşş:D kurbane kurbaneee
O kadar doğru yerlere parmak bastın ki :D
Ben de seni ❤️
6 yıl sevgililik 11 yıl evlilik süresini düşününce pek denk gelmedim açıkçası 😄😄
😂 haklıyız yine dkfk
Yok diye kabul etmek acikcasi isime gelir 😎😬
😅😅 bütün mesele bu
🙃🙃👍🏻
Düşündümde birkaç saniye evet yaa haklı olduğumuz bir konu yok maalesef🤣🤣
Evet kağannn aynen :D
Tartışmasan da haklı çıkamazsın ki 😅 onları öyle kabul ettik
Jddjsk mecbur bırakıldık
Haklı olsak bile o iki kelimeyi kullanmazsınız. Ağzınıza yakışmaz. bir kere de sen söyle. YOK "itibardan tasarruf olmaz." bu yüzden evlilikleri, birliktelikleri bile çatır çatır çatlatırsınız.
Evet susmalarını istediğim zaman haklısın diyorum hahsjaha amma konuşuyorlar dırdırdır bazen egosunu azıcık okşuyosun zaten haklısın deyince garibanlar hemen havalanıyo hiç duymadıkları için
Biz var ya :D şeytana pabuç bile giydirmeyiz kdfk
Tabii şekerim 😁
🤝😏 tabii yavru
Soruyu çok net anladım ve cevabım olacak. Erkeklere karşı duyarsız ve adaletsiz bir tutum içinde olan kadınlar var. Onları haklı gibi kabul etmek imkansızdır. Erkeğin haklı olduğu konularda tartışma ve anlaşma için her zaman zaman bul.
Var ama hatırlamadıkları için kendilerini savunamıyolar
🤣🤣
Biz haklı olmadıkça tartışma çıkarmayız ki zaten shshsjdk
Net 🤌
Arkadaş sinirini erkeklerden çıkarmak için bu soruyu sormuş anlaşılan dkdk
Eğleniyoruz djfj siz de olmasanız 🥹
Bare bi işe kalkışıyorsun herkes deme ben spordayım benim ne suçum var lan flfkf
Sjfjdj :D neredeyse haklısın diyecektim
Ben de tam diyordum ki acaba başka nerden açık yakalayıp vuracak demiştim ki son cümlene kadar haklıyım ben
Erkekler zaten her konuda hep haklı daha ne kadar haklı olabilirler :D
Mesela?
Kadınlar haklısın kelimesini kullanabiliyor muymuş? 🤣🤣🤣
Hayır :D
Genelde hep haklıyız. Sadece savunmayı yapamıyoruz ispat edemiyoruz
Haksızsınız çünkü dkfk
Tamda bundan bahsetmiştim 😃
😂😂
Iyi ki bir kadın değilim
35 sene bu düşünülüp araştırılır mi :)
Bizim beyin her saniye takır takır çalışıyor djfj
Poponu kası :)
Masallah masallah :)
😅 hemen djd
Vardır illaki kendi hemcinsleri hakkında yaptıkları yorumları
😅 öyle bir şey yazdın ki, katılıyorum
Devrik cümlede anlatım bozukluğu 😅
Yakınen tanışıyoruz bu durumla dkdj
Haklı olsalar bile haklısın evet demem ya gerek yok 😂😂😂😂
Toto kaldırmayalım dimi dkd
Aynen zaten kalkmaya yer arıyor totisleri jsjdmdmdmdjs
Var tabii, arada ben kötüyüm vs diyorlar ya işte haklılar orada
Woww doğru 😂
Tam tersi ortalık karıştırma tezini ben ortaya atsam kavga mı çıkacak yani 😂
Çıkar valla at bakim
Cesaret edemedim. Toplum içinde hep ezici üstünlükle yeniyorsun. Sayende çok loser bir imajım oldu shfkddhk
Ya aşk olsun 😅
Ahaha işte böyle masum olduğuna inandıracak sizi arkadaşlar 😅 kapışırsak perişan edecek beni hahaha
🤣🤣
Olsa da bir manipülasyona bakar her şey saniyesinde tm sen haklısın kcks
Şeytaaan jddj
Asıl onlar şeytan bazıları manipüle etmeye de gerek yok yeter ki biz susalım diye haksız olmayı seçiyor kznzna bir nedense hep bir baş ağrısı oluyor kapatalım başım ağrıyor 😂
Ahahha :D hep doğru söylüyorsun
Sizin beyninizde bir erkeği haklı görme yetisi olmadığı için
Kurban olunnn en azından bizim bir beynimiz var ahdhahsja
Size bile yetiyor bizimki :D ksdk
Pislik yapma jddk
Haklı olduğum çok konu var o bana haklısın diyemese de. djdjd
Değilsin 😅
İnandın ajjd
Aa bu konuda içim rahat çok oldu (ama sevgilime hiç haklısın demedim sjsjdjdj)
Niye dkd
Erkeğin haklı olsa bile tamam canım deyip uzatmayanı makbüldür 😂😂😂
Djfj hee :D
Bazen erkekler haklı olsa bile kadınlar hem eril istiyor sözü geçsin diyorlar hemde ağzına sıçsam bile alttan alsın diyorlar 😂 o yüzden haklıda olsak bazen tamam demesini bilmek lazım
Bir sürü var. Örneğin:
Liste uzar gider.. Şaka şaka vardır illaki ama şu an aklıma gelmiyor. :)
Herhangi bir kadının "haklısın" dediğini duyamazsın zaten, kendinizi beğenmiş varlıklarsınız, hatanızı kabul etmeyince karşı taraf haksız olmuş olmuyor, sadece siz küçülmüş oluyorsunuz.
Kadının durumuna bağlı.
Özel gününde ise haksız olamaz.
Bir şeye kafayu taktiysa haksız olamaz.
İçi çok dolu ise haksiz olamaz.
Bunun dışında haksız olmayı seve seve kabul edebiliyor.
Eşim bazen çekilmezsin diyor mesela haklı
İnsanın bazen gerçekten tahammül edilmediği zamanlar oluyor.
Agresif oluyoruz huysuz o anlarda çekilmezim
hatalıysam her zaman hatamı belirtip karşı tarafa izahını yaparım. (ha ama senin kafandaki kadınların ne denilirse denilsin ne yapılırsa yapılsın memnun edilebileceğini sanmıyorum :D)
şu 3 kuralı asla unutma kural 1- kadınlar haklıdır kural2-kadınlar her zaman haklıdır kural3- kadınların haksız olduğu durumlarda 1. ve 2. kural uygulanır
çok oldu, genelde kadınlar zaten haklısın demez ondandır. doğası gereği öyle slkdsl. erkek he der geçer, erkeklerin "haklısın" lafı çoğu kez "he he" anlamına gelir :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?