AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
57Cevap
18 de tıp okumaya başlasan 24 yaşında tıpı bitirirsin ki ne ara uzmanlıgını yaptın? Kusura bakma dostum sallıyosun
Madem öyle neden terk etmiyor başta da biliyordu neden kabul etti ilişkiyi
bir bilsem zaten
Çok saçma iyi bir senaryo yazmışsın :) kadın bilmiryomuydu böyle bir şeyi sonradan mı dertleri depreşti :D
Hahaha demek kadın doğum uzmanı hı bu mesleği neden ve nasıl seviyorsunuz anlamıyorum
Anlayamazsin;)
Bu mesleği neden bir erkek seçer çok mu zevk veriyor size kadın doğurtmak
Evet çocukları ellerimle çıkartıyorum el kadar popolarima tokati yapistiriyorum daha dogrusu hocalarim yaoiyor ama bende vuruyorum arada
Kadınlar fazla bağırıyor mu
Kulaklarim cinliyor aksam eve gittigimde sesleri hala kulagimda oluyor
Yapma be hocaların kızıyor mu onlara
Yok canim neden kizsinlar
Hhmmm doğum çığlıkları beni korkutuyor
doktor sevgili güzel ya sevgilinde ergenmiş yani ne oyle cümleler kaç yaşinda allah aşkina 11 mi ayril bnc yakişiklimisin bari sevgilin güzel mi
Elim yüzüm düzgün çok şükür oda guzel ama ayrilicaz sanirim ondan
him bir tıpcinin bole sitelerde takilmasina şaşirdim valla
Neden Biz insan degilmiyiz
Seni sen oldugun gibi kabul etmeli mesleginide öyle kiskaniyorsada ayrilmali ozaman, baksana yaptigin meslek karekterinden daha önemliymis
Ne Demeye calistin sen Simdi
Nasil anlamak istersen öyle yorumla
Ben anlamadim sen bir acikla bir
Anlamadiysan bir daha oku derim gayet acik bir sekillde yazdim anlaman gerekirdi sonucta okumus bir insansin? Yanilmiyorsam
Abartmış sonuçta senin yeminin var farklı gözle bakmayacağını bilmesi gerekir sen işini yapıyosun anlatmaya çalış hatta biraz tersle bana bunu mu yakıştırıyorsun diye
Bizim mecidiyeköy'de var bitane adamın soyismiyle mesleği bu kadar mı uyumlu olur
Soyismi : amyarar
:)))
Verdiğin cevaplara bakınca fake olduğun belli dostum
İyide sana gelenler ya hastalikli ya hamile ya is gormez haldedir. Yani bunu anlat sevgiline onlari napim ben ise yaramazlarki ama sen tatlisin de herseyide soyleyekmi :d
Bunu hep bende düşünmüşümdür. Kıskanılır elbette. Bunu bir şekilde anlat ona
seninlen sevgili olsam benide kıskanırmıydın
24'e gelmeden pratisyen hekimliği aşıp adam "uzman" olmuş hepsini geçtim diyaloglara bak. at yalanını seveyim inananı
Yorumlari oku kardes cevap vermicem artik
ulen hiç mi doktor görmedik şu üsluba bak
Şu anda benim içimden senin doğurtuğun çocuklardan birisine ebeni s2im demek geldi
Sen anca uyuzköpek gibi konusursun boyle ben ise hayal edemeyecegin insanlarin vajinasindan insan cikartiirm
Zor bir durum tabi anlayışla karşılaması lazım sonuçta siz doktorsunuz doktora mahrem olmaz bunu iyice anlatmanız lazım :)
Ağa bosver onu o hatun seni kaldıracak kapasitede değil sen seni kaldıracak Hatunla birlikte ol
Bugün kaç kişininkini gördün şerefsiz asakjdakjafjjaksfkjasfjaskjjaskdkaj kusura bakma ya :D
yorumların birinde hastanın bebek küçükken kontrol sonrasi tuvalete ugruyorum bazen demişin nasıl yani?
cevap veremedim tabi
kadın doğum uzmanıyla erkeklerinkinin ne alakası var. siz kadın doğum uzmanımı yoksa ürolog musunuz?
Yalan dümen senaristlik. yönetmenlik herşey var bizim insanımızda :) az ufak salla :)
Sevgilinde paranoya seziyorum
Ne yapicam peki nasil kurtulurum bu kizdan
Bye bye de kaç
Anladim sagol
Ciddiye alan moderatörler bile var, pes.
Şimdiden söyleyeyim sayın soran, kendine başka hikaye bul.
Of of
Konus onunla gun gecmez
Ne soyliyeyimesela ea
evlendiğini düşünsene sürekli zından edecek hayatı sana, senle çıkmaya başladığında bilmiyormuydu kadın doğum uzmnaı olduğunu
Biliyordu ben ogrenciykende arkadastik onla
bunların doğru olduğuna emin misin
Neyin?
sallıyor
Kamera sakasi yapiyordur o sana
Bu yasta kadın dogum uzmani?
Uye olurken gercek yasimi girmedim ve bunu 10 defa farkli uyeye yazdim sanirim.. nedentaktiniz acaba bunu bu kadar
Bu hikaye tutmaz Harun Abi
sevgilinin anlayışlı olması lazım
O degilde ya abi hic etkilenmiyosunuz cidden ya
Doğum sırasında zor çünkü çok sulu ve pis kokuyor ama bebek küçükken kontrol sonrasi tuvalete ugruyorum bazen
Bebek kucukken yani hamilekikten bahsediuosun sen yeni oldugun icinmi etkileniyosun acaba
Bebek 1-2-4-6 aylikken kontrole gelirler o zaman hep ben bakiyorum 7-8-9 a hocalarimiz bakiyor
Yeni olduğumdan degil gelenlerin cogu cok güzel agzim acik kaliyor resmen hemşire fark edecek diye elim ayağım titriyor
Neden bakiyosunuz ki o aylarda komtrol tehlikeli dsgilmi 3 hamilelik gecrdim hic o aylarda kontrol olmadim alttan yani
Genelde cihazla kontrol ediyoruz ama bazen sarı akıntıları oluyor onun icin kontrol ediyorum cok içeriye bakmiyorum zaten 3-4 cm icerde intihap tutanlar bile oluyor
Seni mesleğinle kabul edicek birini bull
18-24 yas arasi dogum uzmani vay canina
Defalarca yazdim yorumlari oku
Ha pardon sahtekarlara alismisiz napalim.
yandal ya alanini degistir
Yandal yap alan degistir demek istedim
Alanimi seviyorum maasida yüksek hem
Alanini mi daha cok seviyorsun sevgilini mi ben olsam bende sorun yaparim ve oyle biriyle gelecek dusunmek istemem
Neden ki ya
Tam tersi durumu dusun. Ne hissediyorsun?
Tamam distan cahilce geliyo ama bu duygu kotudur ya bence hakli
Bumca yil okudum o ne olacak peki baska meslegimde yok
Ya dedigim gibi yandal yapamiyor musun? Baska bir bolum?
Oluyor ama ben istemiyorum. Seviyorumbölümümü
O iliski yurumez
Öyle görünüyor :(
Yeni alan bul ya ne olacak
Isimi seviyorum iste ya zorda degil alistimda baska bölüme gecmek zor olur benim icin
Yani sende haklisin kendine gore
jdgsjdhsjs urolog olsun
Ay cok komik öldüm
Ruh hastasisiniz
Nerden çıktı bu şimdi
Sevgiline bir beyin ameliyati yaptir
:) güldürdün :))
at yalanı, s*kim inananı!
Yaşın kaç ki uzman doktor oldun
33 yaşındayım
Profilinde 24 yaş aralığı diyor
Troll zamani?
Of of of
Hayal dunyani seveyim ben senin.
yuh artık bu cocuk sendenmi abowwwwww
Sevıyosan dayanacaksın 😃😃
18-24 aralığinda kadın dogum uzmanı olmaz
güven yoksa ilişkide yok kusura bakmayın
Öyle bilerek senle olmadı mı?
Isimi biliyordu
O zaman canı sıkılıp sana sariyor 😏
Öyle sanirim:)
üf iyi trollüyosunuz ya:D
Evet desem. gidermisin
Sen kadin dogum uzmaniysan bende astronotum amk..
Bu yaşta kadın doğum uzmanı... helal olsun sana...
Allah akil fikir versin sevdicegine.
Sagolasin
Fake bu inanmayin lan.
Valla neşterle desesim var seni
Mk. cocugu cik hele bir bakalim sen gizliden, ordan yazmak kolay dimi , paralarim seni lan.
Ne yapacaksin? en fazla küfür edip engelleyeceksin
Bu yaş aralığında mı?
Yemin ederim siz beni daha cok sıktıniz.. iyiki yalnis girdik kayit olurken yasi
Koca doktor olmuşsun yanlış yazamıyosun :D
Ay cok komiksin öldüm resmen
Sende beni öldürdün doktoooorrr :D
Benlik bir isin olursa ulas bedava muayane edeyim seni :)
Doktor olmuşsun ama ergenlikten kurtulamamışsın ;)
Ne alaksi var ya
Yaşına bakınca yalanını görüyorum reis
Altdada yazdim 33 yasindayim
Alttakinemi inanalım üsttekinemi resi. Kafamız karışık kusura bakma :)
Estağfurullah abi
Ne ictin bizede soyle bizde icelim.
Az once kontrolünü yaptığım kadina eldivensiz elimi sokmusdum elimi yaladim sonra bu icmek sayiliyor mu?
bir bitmediniz olm ya...
işimi ilişkimizde konuşmaylım de...
Hayat bizi neden yoruyorsun. d
Gelen geçenin şeyine bak ohhh ne güel
Cekip cikaran bulundu sonunda
sevgilin ürolojide olsa ne yapardın peki?
erkek doğum uzmanı olaydın sen de.
Gidip drtus a sorardin Dr olsan burada isin ne
Çok enteresan bir meslek.. İşin gıcır yani
Ona el bombası hediye et
Daha da Kıskandır Üstüne Git... Hic Bisey olmaz