Ona yaptığım fedakarlığı bana yapmayacağını düşündüğüm için konuşmayı kestim haksız mıyım?

Biriyle konuşuyorum, sırf konuşmak için uykusuz kalıyorum bir sonraki gün işim olsa da. Onun işi olsa asla uykusuz kalıp konuşacağını düşünmüyorum ya da farklı fedakarlıklar yaparsam geri cevap alamam gibi. Dün uykum var dedi konuşmanın ortasında gitti. Bende soğudum ve sitem etmeden arama mesafe koydum. Haksız mıyım?
Ona yaptığım fedakarlığı bana yapmayacağını düşündüğüm için konuşmayı kestim haksız mıyım?
Cevapla