Yapma dediğim bir şeyi yaptığı için konusmayı kestim?

Bi çocukla konusuyodum iyi çocuk ilgili ama beni senelerdir arkadasım olan insandan kıskanıyor işteki erkekleri kıskanıyor uyarmama rağmen bana çaktırmamaya çalısıyor ama kıskançlık yapıyor üstelik yapma dediğim şeyleride yapıyor iş yerime gelme devamlı kameralar izliyor yanlıs anlıycaklar dedim o gün geldi biraz görmek için geldim dedi ama ben çok sinirlendim konusmayı kestim sonuçta yapma dediğim bir şeyi yapıyorsa ilerde problem yaşarım sizce görüşünüzü almak isterim

Yapma dediğim bir şeyi yaptığı için konusmayı kestim?
Cevapla