Yakın zamana kadar birisiyle tanıştım eniştemi tanıyormuş takipleşiyorlar bende korktum bizimkilerin kulağına gidecek diye dedim konuşmayı kesmemiz daha doğru olur o da bana dedi ki neden sordu soruşturdu yinede söylemedim olduğunu kim olduğunu çünkü eniştemin kulağına giderse sıkıntı yaşarım bizimkiler öğrenir çocuğa da tam güvenmiyorum tanımıyorum bu da bunlara biraz bilendi konuşmayı kesti benimle ve sınavım vardı sınavım için bekledi 2 hafta dondurmuştum hesabı sonradan açtım hemen yazdı haksızlık ettim mi
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Neden söylesin ki?
Korkmanın mantığını anlamadım..
Şimdi o eniştem halamla evli be şizofren birisi boşanacaklar az kaldı bende ailemle yaşamıyorum dedemlerle yaşıyorum zamanında daha ben ortaokula giderken bile dedikodumu yapıyordu ben faceden öğretmen falan takip ediyordum beni ailemin yanında şikayet ediyordu babannemlerin yanında o erkekler ne diye liseye giderken hatta pardon ama ortaokula giderken de bana böyle muamele yaptılar halamda dahildi şimdi zaten halam bana eskiden beri sürekli eleştirir şey yapar eniştemle ne kadar boşanma aşamasında olsa bile eniştem ona gider yazarsa yeğenin şu kişiyle konuşuyor diye halamda dedemlere söyler dedemler de eve utancımdan bakamam yüzlerine hemen adımı kötüye çıkartirlar zaten okumadı koca peşindeymiş gibisinden davranır halam ya da eniştem işte öyle huyları vardır çocuğu da tam tanımıyorum gizli gizli konuşurum ama yarın bir gün oldu da aramız açıldı gider benden bahsederse belki çok yakını bilmiyorum adını falan bile sormadım eniştemin söylemedim o da bana güvenmiyorsun dedi işte alındı baya bi konuştuk bana zaten güvenmiyorsun numaranı bile vermedin dedi ki az bir şey konuşmuşum tabiki veremem oturduğum yeri merak etti falan bizim ilçeye geliyormuş aramızda 20 dk var onunla söylemedim şu an olmaz dedim bu önceki konuşmamız ama baktı eniştemin adını vermiyorum numara vermiyorum bir şey söylemiyorum konuşmayı kesti
Ama eniştemi takip ediyor tamimasa etmez herhalde demi 350 kişi var 330 mu ne mutlaka tanıyordurlar birbirlerini
Belkide çok yakın kim bilir
:(((
Başlarda içime sinmemisti tam içime sindi dedim ondada onu fatkettim olmadı maalesef ki aslında cana yakın geldi bir süre sonra bilmiyorum düşün ki sesli dahi daha konuşmadık onunla
Sildiğin iyi olmuş o zaman.
Eniştene söylemese bile bu kadar dedikoducu tipli insanlar olduğu sürece uzak durman daha evla.
Evet yaa hiç mi kısmeti açık olmaz bir insanın gerçi haşa kısmetim açık Allah var m tipleri çok kötü olmuyor ama gel gelelim böyle şeyler çıkıyor işte nerden nereye ilk kez yakınımdan biri istek atmıştı o da olmadı 😔😔
Bunu ancak kendi ayakların yere bastığında umursamamazlık yaparsın..
Kimseye mudarna etmeden..
Nasıl yani?
Şunu demeye çalıştım.
Bu tip insan müsveddelerinin hayatına müdahil olmasını istemiyorsan mesleğini eline alıp onlara mudarna etmeden yaşayacaksın..
Çok haklısınız 24 yaşındayım şu an okuyorum zaten şöyle yıllarca dalga geçtiler benimle sürekli eleştirdiler ne kitap parası verdiler ne bir şey sınavlara girerken nasılsın bile demediler ama okulu kazanamayınca yaydılaar yaygarayı kaç kere eve gelip sen bu yaşta mezun olacaksın bu yaşta atanacaksin yaşın geçecek okumazsın dediler anlatamam 3 kere eve gelip kavga etti gitti bayramın ikinci günü zehir etti bize kocasıyla da halamın arası açık diye acısını bizden çıkarttı kendi 7 ye giden oğlu bana abla sen sürekli sınava giriyorsun ama zaten kazanamayacaksın dedi oyun oynuyordu dedm ders çalışıyorum gelemem zaten kazanamayacaksın demişti bana ağlamıştım
Ailenin yüzünden yaşadıklarını unutma. İşe girip kendini toplayana kadar kimseye kuruş verme.
Bunlar 3 gün sora senin parana da göz koyar.
Yok onların durumu yerinde bu sürekli dalga geçen halam memur benden istemez ama demem o ki çok dalga geçti çok hor gördü beni ben bunca zaman tek bir şey söylemedim ona
Unutmayacam daha iyisi olacam daha başarılısı inşallah
Ailem iyi pabuç olsaydı her önüne gelenden azar yemezdim zaten bir tek ailem bana laf soyleyebilirdi başka kimse değil
Haklısın.
Ailelerin en kötü özelliği.
Ayrıca memur da olsalar insan gözü aç olunca herkesin herşeyini görür kıskanır.
Bak yazdım buraya demedi deme.
Hadi bakalım o kadar carladılar memur olmadın diye bir olayım bakalım tavırları değişecek mi ama bana ekstra hürmet gösterecekleri kesin
De bu halamı bilmiyorum ne yapar ne eder kıskanmaya devam mi eder
Huylu huyundan vazgeçtiği nerde görülmüş. Tabii ki devam eder.
İşte dedim acaba ben bir işe yaramaya başlayınca bir yerlere gelince belki hoşuna gidecek sevinevek bana böyle yapma nedeni belki de bir yer kazanamamam diye düşündüm
Aynı şeyleri yaşadım. Gelen giden laf söyledi.
Büyüdüm hepsine cevap verdim. Ekmeğimi elime aldım insan yerine koymaya başladılar.
O yüzden diyorum. Seslerini kesmenin tek yolu kendini kurtarman
Demi bu yüzden beni anladınız aynı şeyleri yaşamışsınız sesleri şu an kesildi kesildi mi peki size böyle yapanların
Kesildi. Beni benden çok sever oldular. :)
iyi yapmışsın öğrenseydi belki seni tehdit edebilirdi
Ayy o da doğru lan hiç aklıma gelmedi
Doğru olanı yapmışsın boş ver bu devirde kimseye hemen güvenme zaten, baktın işler yoluna girdi ilerde anlatırsın durumu.
Evet ama kestik işte kim dedi ben ona bir öneride bulundum şöyle yap dedim o da yok bana güvenmiyorsun çocukça zaten dediğin şey dedi bende bu kadar kısa sürede nasıl güvenecem dedim zaten o kişinin huyunu biliyorum dedim
Yoruldum dedi bana güvenmiyorsun zaten dedi konuşmayı keselim madem dedi
1-2 şeyde ne yorulması hemen hahah Dünya sadece ondan ibaret değil daha iyilerine layıkmışsın böyle düşün ☺ Düşünceler her zaman duyguları yönetir. Hakkında hayırlısı olsun.
Bende üzülmüştüm açıkçası ona haksızlık ettiğimi düşünmüştüm ama çok doğru iki üç şeyden insan yorulmaz ki
Sınavlarım vardı yani ne yapayım onunla konuşmayı erteledim bir müddet akşamları konuşuruz dedim onu da o kabul etmedi
İsteseydi dururdu demi
Tabi konu tamamen her iki tarafın birbirine olan sevgi ve saygısıyla ilgili
Ama kısa süredir tanıştık zaman gecirseydik belki bırakmazdı
Bu konuda benim suçum var mi acaba yanlış mı yaptım ona karşı
Tekrar yazmalı mıyım
Yok bunu suç olarak düşünme gerekeni yapmışsın ama onda soğuma olmuş olabilir duyguların yoğunluğuna göre değişir bu durum. Devam ederseniz o da geleceğe dair iyi şeyler bekliyorsa zamanla düzelir diye umuyorum
Yok maalesef takipten çıkartıcam yanlış anlama ama dedi ve çıkarttı neden dedim nasıl neden yazdı bende tamam dedim iyi geceler kendine iyi bak yazmış sende yazdım biraz tavır yaptım
Bence haklısın zen
Nerde haklıyım peki
Yani haksızlık ettiğin bir durum yok haklı olarak korkmuşsın sonra ne yazdı mesela ne geçti aranızds
Şimdi o eniştem halamla evli be şizofren birisi boşanacaklar az kaldı bende ailemle yaşamıyorum dedemlerle yaşıyorum zamanında daha ben ortaokula giderken bile dedikodumu yapıyordu ben faceden öğretmen falan takip ediyordum beni ailemin yanında şikayet ediyordu babannemlerin yanında o erkekler ne diye liseye giderken hatta pardon ama ortaokula giderken de bana böyle muamele yaptılar halamda dahildi şimdi zaten halam bana eskiden beri sürekli eleştirir şey yapar eniştemle ne kadar boşanma aşamasında olsa bile eniştem ona gider yazarsa yeğenin şu kişiyle konuşuyor diye halamda dedemlere söyler dedemler de eve utancımdan bakamam yüzlerine hemen adımı kötüye çıkartirlar zaten okumadı koca peşindeymiş gibisinden davranır halam ya da eniştem işte öyle huyları vardır çocuğu da tam tanımıyorum gizli gizli konuşurum ama yarın bir gün oldu da aramız açıldı gider benden bahsederse belki çok yakını bilmiyorum adını falan bile sormadım eniştemin söylemedim o da bana güvenmiyorsun dedi işte alındı baya bi konuştuk bana zaten güvenmiyorsun numaranı bile vermedin dedi ki az bir şey konuşmuşum tabiki veremem oturduğum yeri merak etti falan bizim ilçeye geliyormuş aramızda 20 dk var onunla söylemedim şu an olmaz dedim bu önceki konuşmamız ama baktı eniştemin adını vermiyorum numara vermiyorum bir şey söylemiyorum konuşmayı kesti
Ama eniştemi takip ediyor tamimasa etmez herhalde demi 350 kişi var 330 mu ne mutlaka tanıyordurlar birbirlerini
Başlarda içime sinmemisti tam içime sindi dedim ondada onu fatkettim olmadı maalesef ki aslında cana yakın geldi bir süre sonra bilmiyorum düşün ki sesli dahi daha konuşmadık onunla
Bence çok iyi yapmışsın o zaman ya sıkıntı olabilirdi boş ver iyi olmuş güvenmemen doğru olan zaten bu devirde kolay güvenmemek lazım doğru olanı yapmışsın sen boş ver. Ailenden dolayı da sabırlar diliyorum gerçekten garipler ve zorlanmış maalesef 🙄😪
Ciddiyseniz evet