Konuşmayı kesmek zorunda kaldım haksızlık etmiş miyim?

Yakın zamana kadar birisiyle tanıştım eniştemi tanıyormuş takipleşiyorlar bende korktum bizimkilerin kulağına gidecek diye dedim konuşmayı kesmemiz daha doğru olur o da bana dedi ki neden sordu soruşturdu yinede söylemedim olduğunu kim olduğunu çünkü eniştemin kulağına giderse sıkıntı yaşarım bizimkiler öğrenir çocuğa da tam güvenmiyorum tanımıyorum bu da bunlara biraz bilendi konuşmayı kesti benimle ve sınavım vardı sınavım için bekledi 2 hafta dondurmuştum hesabı sonradan açtım hemen yazdı haksızlık ettim mi
Konuşmayı kesmek zorunda kaldım haksızlık etmiş miyim?
Cevapla