Karışık bir durum içindeyim yargılamadan detayı okuyacaklar soruya bakar mısınız?

4 aydır tanıştığım erkek arkadaşım var, birden gelişti aramızdaki ilişki kafamda olur ve olmazlarla birlikte.

Onunla geleceğimiz yok varsa da çok düşük bir ihtimal ama yine de iyi anlaşıyoruz diye devam ediyoruz ve çok iyi birisi.

Sosyal medyadan bazı alanlardan dolayı eklediğim biri vardı takipleşiyorduk ve son zamanlarda yazmaya başladı, ona karşı hislerim yok normal konuşuyoruz ve konuşurken erkek arkadaşıma ihanet ettiğimi düşünmeye başladım çünkü çocuk benimle ilgilenmeye başladı. Nasıl onu kırmadan söylerim. Bu arada erkek arkadşaımın olduğunu kimseye söylemek istemiyorum çünkü biz resmen olmazız birlikte olmamız için ülke değişikliğimiz gerekicek ilerisi için. Ve insanların mantıksız bir seçim yaptığımı düşünmesini istemiyorum.

Siz olsanız bu durumda ne yapardınız?

Karışık bir durum içindeyim yargılamadan detayı okuyacaklar soruya bakar mısınız?
Cevapla