Kızlar, 20 yaşında hiç ilişkisi olmamış erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yumuşak, modern, sempatik birisi değilim. Yürüyüşüm bile sert. Eşcinsel değilim. Kadınlara sadece fiziksel çekim hissediyorum o da bir yere kadar. Özgüvensiz birisi değilim, aklım karı kızda değil, ve saçma buluyorum böyle şeylerle uğraşmayı. Zaten yapı olarak kızlara karşı samimiyetsiz, soğuk birisiyim. Hiç ilişkim de olmadı, 20 yaşındayım. Ne düşünüyorsunuz?

Kızlar, 20 yaşında hiç ilişkisi olmamış erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla