Benim bu yaşa kadar hoşlandığım oldu tabikide ama hiç sevgili boyutuna geçemedim.
Sevgilim olmadı yani bundan sonrada olmaz gibi direk evleneyim sizce?
Yoksa evlenmekte mi boş?
Sizce sevgilisi olmayan biri ezik midir?
Benim bu yaşa kadar hoşlandığım oldu tabikide ama hiç sevgili boyutuna geçemedim.
Sevgilim olmadı yani bundan sonrada olmaz gibi direk evleneyim sizce?
Yoksa evlenmekte mi boş?
Sizce sevgilisi olmayan biri ezik midir?
Yani akısına bırakmak lazım Birde ben elini tutmam sarılmam öpmem dersen hep böyle olur çünkü yani sen cok kendını korursan olmaz karsındaki doğru insandır belki anladın mı hayatındaki adama bazı yerlere kadar müsade ediceksin direk evlenmekde saçma adam belki m4lın teki bilemessin bakımsız eşeğin teki belkide evde oturup sadece ev mi beklicen evliliği bu kadar basite alma geniş düşün
Güzel veya yakışıklılarsa kendi kriterlerinde karşı cins bulamamışlardır ve seçicidirler bu özellikle kadın için bulunmaz bir nimettir , evlenilecek kadındır , aferindir.
Arkadas baskısına gelip cinselligini berkecanlara sunmamış , kendini evleneceği kocasına saklamıştır mutlu bir evliliği olacaktır.
Cevap
6Cevap
Ben de 19 yaşındayım daha hiç sevgilim olmadı istesem yaparım ama kafam rahat şu an ayrıca kimene ezik olanlar gergin sevgili değiştirenler onların bir kriteri bile yok nefes alsın yeter onlar için be zaman istersen o zaman sevgili yaparsın şu an bi erkeğe yazsan emin ol hemen geri dönecektir olay sırf sevgili yapmak için yapmak değil bence zamanı gelince olacaktır ki şart olduğunu da düşünüyorum çok iyi bir kariyer ilerlemem var ve bence insanlar 18-24 yaş aralığını bu tarz aşk meşkle değil kariyerine adamalı zihnimizin en açık olduğu dönemleri bu tarz şeylerle meşgul etmemeliyiz zaten daha sonra olgunlaştığımız için doğru kişiyi bulmuş oluruz gereksiz ergenlerle uğraşmadan en okey kişiyle olmak bence daha mantıklı
Her erkeği elde edemezsin yanlış düşünüyorsun
Tabi ki her erkeği elde edemem demek istediğim ilaki seninle olmak isteyen bir erkek vardır olay sadece sevgili yapmak olmamalı bunu demek istiyorum
İsteyen vardır biliyorum ama hep cinsellik için yaklaşıyorlar onu hissediyoru. Sosyal hayatta pek aktif biri değilim
Ondan SONRA soğuyorum onlardan
O grup Abaza oluyor adil ışık deyimiyle sırtlan oluyorlar onlardan uzak dur zaten ciddi değil istekleri sadece bir gecelik demek ki daha doğru kişiyi bulamamışsın az sabır
Aşkı yaşamalısın. Ama beynini sakın kapatma aşk yaşarken.
Benim icin herkesle aynılar siradan insanlar
Görende 22 yaş çok büyük sanar
Evlilik istşyor musun
Korkuyorum
Kişiliğinizi inceleyelim mi
Gerek Yok
Yüzleş
Normal
Dalga konusu oluyor
Zamani değildir
Normal
Bir şey düşünmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?