Hiç sevgilisi olmamış 22 yaşında bi kız ya da erkek hakkında ne düşünüyorsunuz?

Benim bu yaşa kadar hoşlandığım oldu tabikide ama hiç sevgili boyutuna geçemedim.

Sevgilim olmadı yani bundan sonrada olmaz gibi direk evleneyim sizce?

Yoksa evlenmekte mi boş?

Sizce sevgilisi olmayan biri ezik midir?

Hiç sevgilisi olmamış 22 yaşında bi kız ya da erkek hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla