Hiç sevgilisi olmamış 19 Yaşında bir kız için ne düşünürsünüz?

Kötü bir şey mi sizce bu durum? bu yaşta olmasına rağmen bir erkekle el ele bile tutuşmamış bir kız size nasıl gelir? ve neden bir kız bu kadar şanssız olur neden hiç sevgilisi olmaz?
Hiç sevgilisi olmamış 19 Yaşında bir kız için ne düşünürsünüz?
Cevapla