Aşk İlişkileri 18 yaşında hiç sevgilisi olmamış bir kız hakkında ne düşünürsünüz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor tipi kötü değil kendini hep derslerine vermişiyi bir bölümde okuyor 18 yaşında hiç sevgilisi olmamış bir kız hakkında ne düşünürsünüz? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Bölüm Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
ManyakBaron31 Takip Et Master Yaş: 56 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 8,7b cevap paylaştı. Daha 18 zaten çocukluktan yeni çıkmış ne düşünebiliriz ki 1 2 Yorumla Soran +1 yıl şimdikiler 13 yaşında başlıyor Yorumla ManyakBaron31 +1 yıl Hadi ya, yiyecekler hormonlu olunca kızlar yumurtada ötmeye başladı desene Yorumla
Alone2701 Takip Et Yoda Yaş: 110 , eic 98% +1 yıl 18 yaşında hiç sevgilisi olmamış bir kız olduğunu düşünürüm 1 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl tipi kötü değil kendini hep derslerine vermiş iyi bir bölümde okuyor diye düşünürüm... 2 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl çoğu erkeğin aradığı temiz kız ve inan o yattıkları kızlardan çok daha değerlisin 1 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl En iyisi en güzeli öyle devam et prenses boşver şımarık insanları 1 0 Yorumla
technocrates Takip Et Master Yaş: 47 +1 yıl 18 yaşında hiç sevgilisi olmadığını. Çok önemli bir sıkıntı yok bunda. 1 0 Yorumla
yildizasterr Takip Et Bilge Yaş: 29 , eic 96% +1 yıl Normal , ne düşünmemizi bekliyorsun 1 4 Yorumla Soran +1 yıl arkadaşlarım hiç sevgilim olmadığını duyunca şaşırıyor Yorumla yildizasterr +1 yıl Bakma sen onlara , kendileri nasıl bölümlerde okuyorlar merak ettim. Sevgili peşinde koşmaktan sahte aşk acısı çekmekten iyi bölüm kazandılar mi acaba Yorumla Soran +1 yıl o da doğru ama hem sevgili hem de iyi bölüm olunca nasıl yaptılar ikisini bir arada diye merak etmiyor değilim Yorumla yildizasterr +1 yıl şu an bende merak ettim 😂 Yorumla
Kaparozes Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Önemli olan deneyim değil isterss tüm türkiye ile çıksın ama şahsımdan. bakarsam hoşuma gidiyor Çalışkan insanlar 1 0 Yorumla
persordinary Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Benimde olmadı çok takılma zamanı var demek ki 1 0 Yorumla
Rakı_balıkkkk Takip Et Guru Yaş: 45 , eic 100% +1 yıl ee ne kadar güzel işte. olması gereken bu bence. 1 0 Yorumla
Sosiyalistt Takip Et Bilge Yaş: 34 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 821 cevap paylaştı. Aferin öyle devam et bozma kendini 1 0 Yorumla
díz-dAr Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl Evlilik düşünüyorsa bir konuşalim 😏😄 1 2 Yorumla Soran +1 yıl ne? Yorumla díz-dAr +1 yıl Yani temiz insandır, evlenilecek demek istedim Yorumla
badarbungaa Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 23,1b cevap paylaştı. Daha 7 yılı var 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Daha 18 zaten çocukluktan yeni çıkmış ne düşünebiliriz ki
şimdikiler 13 yaşında başlıyor
Hadi ya, yiyecekler hormonlu olunca kızlar yumurtada ötmeye başladı desene
18 yaşında hiç sevgilisi olmamış bir kız olduğunu düşünürüm
tipi kötü değil
kendini hep derslerine vermiş
iyi bir bölümde okuyor diye düşünürüm...
çoğu erkeğin aradığı temiz kız ve inan o yattıkları kızlardan çok daha değerlisin
En iyisi en güzeli öyle devam et prenses boşver şımarık insanları
18 yaşında hiç sevgilisi olmadığını. Çok önemli bir sıkıntı yok bunda.
Normal , ne düşünmemizi bekliyorsun
arkadaşlarım hiç sevgilim olmadığını duyunca şaşırıyor
Bakma sen onlara , kendileri nasıl bölümlerde okuyorlar merak ettim. Sevgili peşinde koşmaktan sahte aşk acısı çekmekten iyi bölüm kazandılar mi acaba
o da doğru ama hem sevgili hem de iyi bölüm olunca nasıl yaptılar ikisini bir arada diye merak etmiyor değilim
şu an bende merak ettim 😂
Önemli olan deneyim değil isterss tüm türkiye ile çıksın ama şahsımdan. bakarsam hoşuma gidiyor Çalışkan insanlar
Sevgilisi olmamış diye düşünürüm.
Normal klasik kız derim
Benimde olmadı çok takılma zamanı var demek ki
Ezik bence ya olması lazım.
ee ne kadar güzel işte. olması gereken bu bence.
Mantıklı olanı yapıyor
Aferin öyle devam et bozma kendini
Evlilik düşünüyorsa bir konuşalim 😏😄
ne?
Yani temiz insandır, evlenilecek demek istedim
18 yaşında daha bırak ta olmasın zaten sevgilisi
bise dusunmem akkadaslarimda senin gibi yani
Bunları düşünürdüm
Hiçbir şey
Daha 7 yılı var
güzel düşünürdüm
Daha çok erken.
Sıkıntı yok
Çok geç kalmış