Kızlar 30 yaşına gelmiş ve hala bekar kalan erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?

En başta kimse 30 yaşına geldi diye illa evlenmek zorunda değil ama insanlar çoğunlukla bu yaşa gelmeden evleniyor nişanlı sözlü oluyor... bizden yaşça büyük erkeklerle konuşmak bazen kadınlar olarak bize daha iyi geliyor sebebi onların daha olgun aklı başında olması. cunku yasitlarimizla ne zaman konuşsak gerçekten 18 yaşında ergen gibi oluyor.

Kızlar 30 yaşına gelmiş ve hala bekar kalan erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla