AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
70Cevap
Şu an olgu hatun la takilma heycanini yasiyor. Ona zamanla yetmeyeceksin zaten
Ne konuda yetmeyeceğim
Cinsellikte Şu an fazlasiyla yetetsin ok. Ama 3 5 yil drvam etseniz onun takilma sekli vs senle uymayacak. Sonra koskancaksin sorun etceksin.
Kıskanç bi insan değilim
Zamanla artik daha iyi tanirsin. Benzer durum yasadigim icin
Ohaaa ohhaaa çüşşş çüşşş
Mesela o böyle bir cümle kurmaz daha küçüksün sanırım
Benim ne oldugum degil senin ne oldugun önemli ama senin beynin gelosmemis daha vücut gelismisde normal türk kızısın normal senden bir sey olmaz
Bu arada senden büyüğüm ben
Aileler karşı çıkabilir başkası karışamaz
O konuda yapılabilecek bir şey var mı peki ya da erkeğin ne yapması gerekir
Erkeğin ailesine karşı seni savunması gerekir
Umarım yapmak zorunda kalmaz ama ihtiyaç olursa da yanımda durabilir
Tabi orası artik arkadaşına kalmış
her şey olacağına varır
Kesinlikle sana bi konuda yardımcı olmak istiyorum ozlden yazarmisj
Buradan yazabilirsin
Burdan olmaz canın sağolsun
Hiç bişey olmaz millet ne der diye takıkmayın hayatınız yaşayın❤️
Güzel yorumun için teşekkür ederim güzellikler yanında olsun
Teşekkürler bebeğimm
Çok iyi ya her anlamda seni mutlu eder
Hangi konularda
Her anlamda dediğime göre her konuda demek oluyor aklına ne gelirse
Ben duygusal açıdan yaklaşıyorum
Belki ondada mutlu olursun
Benden büyüklerle olamadım bakalım hayırlısı
Bende benden küçüklerle hiç olmadım
Tecrübeleriniz sonucunda ne tavsiye edersiniz
Olgunluk yeterli bence o yüzden ben benden büyüklerle birlikteyim
Evet sorun bana göre
Ne gibi
Ben 40 yaşına geldiğimde karım 50 yaşında olacak bu benim için bir sorun
50 yaşında güzel bakımlı enerjik bir kadın olamaz mıyız
Olabilirsin ama konu o değil mutlaka ilerde bir gün anlaşılacak hayatta biri ile evleneceksem hayatımı yaş olarak bana yakın biri ile birleştirmek isterim
Tercihinize saygı duyuyorum
Sağolun :)
Evde mi kaldın ne yaptın 19 yaşında çocuk daha erkek bile sayılmaz manyak misin ya
Sorun olmaz, önemli olan anlaşmak, sevgi, saygı.
boş ver toplumu
Evlilik düşünüyorsan zor
Hayır plan program yapmadan akışına bırakıyorum amacım sana mutlu olmak ve mutlu etmek
Hayırlısı olsun daha çok çocuk çünkü
Neden çocuk olduğunu düşünüyorsun hiç öyle hissettirmiyor bana
19 yaşında? Ne yaşıyorsunuz anlamıyorum ki... Sen bence çocukça düşünüyorsun yaşının verdiği olgunluğa erişmemişsin
Olgun olmak gibi bir zorunluluğum yok kii zaten
30 yaşındasın
Eee yani olgun olmak zorunluluğum mu var. Siz 30 yaşı ne sanıyorsunuz anlamıyorum ruhta her sene yaş almıyor arkadaşlar
Yaşına göre tecrübe edinmişsindir bazı şeyleri yaşıtın adamlarla görüşmeyerek belli ediyosun zaten. Senin yaşındakiler kariyer mantıklı sağlıklı ilişki içinde sen olgun değilim diyosun
Hanımefendi yaşıtım insanlarla da ilişki yaşadım büyüklerle de her şey iş kariyer aile kurmak üzerine mi kurulu sanıyorsunuz gerçekten görüşünüz bu kadar dar bir çerçevede mi hani diyorsun ya tecrübe evet tecrübe edindim ve beni mutlu edenin bu olduğuna karar verdim sen istersen 15 yaş büyük bi adamla birlikte ol sen öyle mutlu olursun ben böyle hayırdır benim hayatımı mı yaşamak istiyor insanlar sormak istediğim buydu işte herkes birbirine görüşünü diretiyor bu ülkede benim günahım da size mi yazılıyor Çan eğrisi mi var ne oluyor ya
Kadın erken olgunlaşır erkeğe göre benim yaşım genç olmasına rağmen yaşıtım çocuklar bana gelmiyor anlaşamıyorum. Zaten seninle evlilikte düşünmüyordur düşünse bile ailesi izin vermez...
Takılın işte sende kendini avut falan filan beni ilgilendirmez görüşüm bu yönde eleştiri kabul edemiyorsan sorma
Herkes evlilik meraklısı değildir belki olamaz mı ya da sana gelmeyen bana geliyordur yaşlısıyla da genciyle de anlaşıyorumdur falan çok güzel yorumlar da aldım kime ne sen mutluysan diyordu aydınlanma yaşadım biliyor musun o yüzden sana ne
Sen niye gerildin? 😃 Rahat olsana aaaaa
emin olsaydın bu ilişkiden buraya sormazdın zaten... O çocuğun aklı başına gelince genç kıza bakacak o zaman da bi aydınlanma yaşarsın 😂
Bu ilişkiye bakış açım 🤢🤮
Sen yapmazsın hayatım
Ben tersini yapıyorum aşko 😘
Başkalarını bilemem, ben tercih etmem
Hakkında hayırlısı
Bence olmaz
Abla demesi gereken kişiye aşkım mı diyor yani?
İnanır mısın yavrum bebeğim diyor 😂
Sen ilerisi olacagına inanıyormusun peki?
Gittiği yere kadar tabiki ama olacağını hissettiriyor
Olacagını hissesiyorsan sorun yok lakin cocugun ailesinın kabul edecegini zannetmiyorum canım
Zaten hangimiz ilişkimizin başında direkt ciddiyet bekliyoruz ki gittiği yere kadar mutlu olmayı amaçlıyorum
Allah daim etsin ozaman canım
Teşekkür ederim
Rica ederim canım kendine iyi bak grs☕️
İlerde sorun olabilir
ko popon toplumun
Anlamadım
koyver gitsin
@Cod2009 sen seversin 😂😂
seni eleştiriler
Benim korkum da bu zaten
bir yıl dayana bilirsen alışırsın
Bir yıl çokta kısa sayılmaz
sabır
Bence olur
Ne gibi sorunlar mesela
Mesela ilerisi için cocugun ailesi istemez cünkü cogu aile kızı oglun dan küçük olmasını ister
Haklısın
Ben cok duydum canım kusura bakma
Sorun değil gittiği yere kadar
Tabiki seviyorsan oda seviyorsa bırakma derim
Şu an için karşılıklı birbirimizi mutlu ediyoruz bu devam ettikçe kopmayız diye umuyorum
Buradan Baska bişey diyemem canım
Soruyu soran baskasıniye bana emoje yollanıyor anlamıyorum
Önemli olan sevmek bence
Bence çok fazla ya
Saygı duyarım
Biraz
Mesela?
Bence evet
Ne gibi
Sorundur, tecrübe
Anlamadım
Sorundur, tecrübe ettim
Bakış açısı, kafa yapısı ve beklentiler uyuşmuyor. Olgun deme, ben de yaşıma göre öyleyim ama yaşın verdiği hayat tarzı daha baskın.
Uyuşmayan beklenti nedir mesela en çok bunu merak ediyorum
Genelde yaşı büyük olan bazı şeyleri aşmış ve yeni amaçlar koymuştur, küçük olana bunları kendi bakış açısıyla dayatinca anlaşmazlık başlıyor.
Demek ki dayatmamak orta yolu bulmak önemli zaten ben buna inanıyorum ama biz kadınlarda genellikle annelik taslama var ya
Zihniyet uymadiysa orta yolu bulmak da pek işe yaramıyor
Bizim uyuyor işte görüşlerimiz konusunda sorun yaşamıyoruz yine de yaşı gereği daha ılımlı davranıyorum ve bunu yapmak benim için sıkıntı yaratmıyor mutlu olduğunu görmek hoşuma gidiyor hatta
O zaman akışına bırakın
İlişki boyutunuz cinsellik üzerine mi
Hayır tam tersi hatta
Cinsellik hiç yok mu yabi
Ne kadardır suruyo ilişkiniz
Cinsellik üzerine kurulu bir ilişkimiz yok demek istiyorum
Bu ilişki bence olur neden olmasın ki bı gelecek düşüncen var mı peki evlilik üzerine?
Ben akışına bırakma taraftarıyım benim planımla olacak iş değil ama onun öyle planları var ya da hayal mi demeliyim
Bu konuda benimde böyle bir durumum var dm den konusabilirizz yazarsan sonra engellerin dilersen
Aileler de sorun olmazsa el âlemi alakadar etmez
Aileler ne gibi sorun çıkarabilir ya da erkeğe düşen görev nedir burada
Yaş farkından sebeb bı erkeğin ailesi genç ister
Genç olmasında neden sorun yok mesela tuhaf değil mii
Evet öyle bende bilmiyorum
10 yaş belki sorun
Mesaj atsan öyle konuşsak sorun olur mu
Sorundur
Mesela?
Ben yaşa takılmam
Bu konuda bir sorun yaşadınız mi peki
Hayır hiçbir sorun yaşamadım
Aklı başında olgun birisi mi
Evet benden daha olgun yaklaşıyor her konuya hatta bana akıl verdiği de oluyor bazı şeyin doğru mu yanlış mi olduğunu ayırt edemediğimde bana yol gösteriyor
Dul musun?
Ne alaka kii
Tahmınlerimde yanılmam
Hayır da dul olsam ne değişecekti ki
Seni kullanıyor, anla bunu
Niye beni kullansın ki
Cinsel ihtiyaçları için olabılır mı
Tabi ki olabilir ama ben istemeden benden talep eden bi insan da değil hani karşılıklı istekle olacak şey ya bunlar
Sen beni takıp etsene, açık açık Bı konuşalım senınle
Asla.
Ne asla
Asla sorun olmaz yani.
Umarım dediğiniz gibi olur zaten ilişkimizde problem yok ileri de olur mu diye korkuyorum
Sevgi olduktan sonra hiç bir şey olmaz.
Tam tersi olsun isterim
Umarım istediğin gibi bir ilişki yaşarsın
Bende 29 yasindayim
Benimki istek değil kendiliğinden gelişiyor bir bakmışsın ki içindesin ki 19 yaşında bir kız ve erkeğin çokta farklı olacağını sanmıyorum sen nasıl anlaşıyorsan bende anlaşabilirim gibi
Ilk sevgilinmi
Hayır değil
Tecrubelisin yani
Herkes kadar
Ne yapiyorsun su an
Anlamadım
Ne yapiyorsun su an dedim
Çocuk o daha
Bende ilk öyle düşünüp uzak durdum sonradan olmadığını gösterdi
Fikirleri değişecek sen bilirsin
Saygı duymaktan başka yapacak bir şey yok o noktada
Sorun olmaz
Baya sorun
19 yaşında daha sübyan sayılır
Olur seni mutlu eder
Zaten ediyor çevreden çekiniyorum
boş ver çevreyi bu zamana kadar çevreyi dinledikte ne oldu takma devam et
Aslında çok haklısın ben mutlu olmalıyım ve hayatımdaki insanı mutlu etmeliyim gerisi önemli değil
Aynen kendi mutluluğuna bak kimseyide takma
Cinsel uyum nasıl
Bence gayet iyi
Kaç dk sürüyor
İlişkinin cinsellik boyutunu sormuyorum ki ben
Günde sanırım 6 kere 15 dakika süreyle romantizm yaşıyoruz sorduğun buysa eğer
Erotizm yok mu
Ay ne alakası varrr niye herşeyi cinselliğe çekiyorsunuz
Evet büyük sorundur
Örnek verebilir misiniz
Hayata bakış açınız. O daha ergen, büyümeye çalışacak, düzen kuracak derken sen git gite yaşlanacaksın.
Siyahla beyaz gibi farklı
Yaşımı göstermiyorum ve o benden daha olgun ve durgun. Ayrıca 30lu yaşlarımın en güzel yaşlarım olacağına inanıyorum her kadının altın çağıdır
Görünümün önemli değil. İstersen 10 yaşında göster. Yaş yaştır
Yaşanmışlık bilgi birikimi kötü mü yani anlayamadım
Tabii ki. Sen düşün ki, 16-17 yaşındayken o daha ilk okula başlayan R'leri Y diye okuyan bir çocuktu. Sen önde giden trensin o geriden gelen
Ben şöyle bakıyorum, senle yaşıt sayılırız. Ben MSN kullanmamış, teypte kaset sarınca onu kalemle düzeltmemiş bundan haberi olmayan biriyle olmazdım. Anılar bile uyumsuz kalıyor
Bizde bunun muhabbetini yapıp gülüyoruz zaten misal kaset diyorum o ne diyor eğleniyoruz bunu bilerek yapıyor gocunmuyoruz sen daha bebekken böyle böyledi diyorum ben daha doğmadım diyor
Sende annelik içgüdüsü başlamış. Aşkla karıştırıyorsun.
İllaki olur sorun
Ne gibi
Hiç sorun olmuyor
Olmaz o iş bence
Neden
aslaaaaaa
Ne asla anlamadım
Bence 10 yaş büyük kadın candır öyle biri olsun isterdim hayatımda
Evet kesinlikle
Mesela ne gibi
Daha bir olgunluktur
Onun için sorun mu ki bu
Tam milf ilişkisi :)
Kötü mü yanii
Şahane bence:) her zaman kadının büyük olması iyidir ama çocuk çok toy seni tatmin edemez
Lan mur🐴 sen milf falan nerden biliyon :D
Ben ondan olgunluk olarak daha çocuk davranıyorum hangi konuda tatmin
Her konuda
Anladım teşekkür ederim
Rica ederim bebek
ilişiki yürümez
Niye
Olmaz benceee
Bence sorun