Kadının erkekten büyük olması ilişkide bir sorun mudur?

Ben 26 yaşındayım o 21 yaşında. Yaşadıkları onu olgunlaştırmış tamam ama bana göre çocuksu kalan bir yanı da var. Bana ciddi manada aşık oldu. Ben de onunla konuşurken çok mutlu oluyorum ama mantıgi ağır basan bir insanım o yüzden aşık değilim ona. Sizce bu yaş farkı bir sorun oluşturur mu ileride?

Kadının erkekten büyük olması ilişkide bir sorun mudur?
Cevapla