Eşimle aramız çok kötü kalbimi çok kırdı evliligimizi kurtarmak için ne yapabilirim?

Eşim bana ilgi göstermiyor sadece yatağa gelince cani istediğinde yakinlasiyor cani istemediginde yakınlaştırır arkasını dönüp yatiyor bende hamileyim haliyle ilgi bekliyorum dün gece yine arkasını dönüp yattı ben dedim ki işine gelince iyisin işine gelmeyince kötüsün dedim yorgunum dedi uyudu hiç umursamadi sabahta aynı şekilde uyuyor numarası yaptım yorganı kaldırdı bisey dicekti galiba çünkü ise gidecekti ben dedimki uzak dur ben senin oyuncağın değilim dedim ve bana dediği tek şey sen iyice alıştın ben bundan sonra sana sarilmiycam sende alışkanlık yapıyor alışma dedi çok kötü oldum sonra devam etti sen kendini kullanılıyor gibi mi hissediyon dedi evet dedim sonra tekrar alışma dedi galiba hatırlamıyorum sonra da ise gitti kapiyi örttü bana hicbisey demedi bidaha bende o kadar kırıldım ki sesimi bile etmedim ya bir insan eşine sarılmak istemez mi bana alışma diyor bu ne demek bana sevgisini hissettirmiyo aileme gitsem bosansam ben siginamiyorum evime yuvama alıştım yani bana bosan demeyin ben sadece evliliğini kurtarmak istiyorum ve bu konu da ne yapabilirim yardımcı olur musunuz
Eşimle aramız çok kötü kalbimi çok kırdı evliligimizi kurtarmak için ne yapabilirim?
Cevapla