Eşimi çok seviyorum ama benden boşanmasından korkuyorum, ilişkimizi nasıl kurtarabilirim?

Benden hiç memnun değil :( Güzel olmasam başka hiç bir şeyim yokmuş anlayışlı değilmişim gönül almayı bilmiyo muşum :( düzgün ortak bir şey konuşamıyormuşuz filan dedi ve hepsinde haklı ama ben deniyorum ama olmuyo :/ çok korkuyorum benden boşanacak diye başka bir kadınla tanışmasını istemiyorum :/ kıskançlıktan deliriyorum bazen görüyorum espri yapıyo ve bazı kızlar gülüyo anlıyolar onun esprilerini o zamanlar çok kötü oluyorum çünkü ben anlamıyorum :/

deniyorum elimden geleni ama olmuyo sizin öneriniz var mı?

Eşimi çok seviyorum ama benden boşanmasından korkuyorum, ilişkimizi nasıl kurtarabilirim?
Cevapla