Öncelikle yaşadığın şey için çok üzgünüm ama böyle düşünme duygularını olduğun gibi kabul et zor bir süreç bu süreçte o gençlik yıllarında onun yüzünden neler yapamadıysan yap bence 2 aylığına veya daha uzun bir süreliğine başka bir yere git ve oranın tadını çıkart aklına getirme demeyeceğim gelecek normal bir şey aynı durumu benim karşı komşumda yaşadı o sürecin tamamını biliyorum ve o şu an çok rahat ve her ne olursa olsun o insan dışı kişi ile görüşmemeye çalış
017 Yorumla
Soran+1 yılBen ona cok asiktim
Soran+1 yılBosandik biz zaten ama cok ozluyorum onu onunla gecirmis oldugum her ani cok ozluyorum
- +1 yıl
Bazı gerçekleri görmen gerekiyor yanlış anlama seni daha çok üzmek için demiyorum ama o sana hiç değer vermemiş ki eğer verseydi böyle bir şey yapmazdı bak biz kadınların duyguları bu konularda mantıkların önüne geçiyor geçmesin o çok gurur kırıcı bir hareket yaptı ve sen onu özlüyorum diyorsun özleme böyle davranırsanız o size her zaman geri döner siz ne kadar güçlü durursanız onunda size dönme ihtimali o kadar yüksek olur benim tavsiyem dönerse bile kabul etmeyin bir hatayı yapan bir çok kez daha yapar aldatmanın affı yoktur olamaz da
Soran+1 yılAma ben onu vok sevmistim yani 15 yil koca 15 yil biz evliydik
- +1 yıl
Benim karşı komşumda 20 yıldır evliydi adam evdeki tüm eşyalara kadar aldı sonra geldi yalvardı özürler diledi sonra başka bir kadınla evlendi şimdi onunla da boşanmış tekrar karşı komuşuma dönmeye çalışıyor böyle erkekler hep ilgiye muhtaçtır yani sizin sevginiz onun çok da umurunda değil tek istediği şey ilgi bakın ne kadar severseniz sevin ama o 15 yılda başka kadınların olmadığını nereden biliyorsunuz bilemezsin bu adam böyle bir hata yaptıysa o 15 yılda da yapmıştır yani hep içinde vardır siz görememişsinizdir
Soran+1 yılCok ama cok canim yaniyor
Soran+1 yılGidiyorum zaten psikologa destek aliyorum
Soran+1 yılAslinda yapilacak sey belli onu unutmak ama unutamiyorum onu cok sevmistim cok asktim hala da oyle o yuzden unutamiyorum
Soran+1 yılYok
Soran+1 yılKeske cocugum olsaydi ondan bana kalan son sey tek hatira olurdu hic degilse
Soran+1 yılOlsun hic degilsr cocugum olurdu anne olurdum
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)+1 yılAynı şeyi ben de yaşadım. Aldatıldım. 12 yıllık evliydim. Ama sıkıntı şurada bunun konuştuğu kendinden 15 yaş küçüktü ve ben öğrenince toz oldu. Bu canım mal gibi kaldı. Sonra da dava açmayım diye yalvardı yakardı ailesi de öyle. 2 küçük çocuğumuz var. Çok düşündüm. Çocuklarım yetim büyümesin diye evliliği bitirmedim. şu an formaliteden evliyiz. O zaten bitirmişki aldattı. Benim içinde her şey bitti. Şimdi ben dışarda aşk yaşıyorum. Bu da evde çocuklara bakıyor. Bir 10 sene sonra da çocuklara herşeyi delilleriyle anlatıp boşarım.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkeklik kalmadı… birine söz veriyorsun … ailenin en değerli emanetine talip oluyorsun… sonra sözünün arkasında durmuyorsun….
eskiden insanlar ufak bir söz bile verdiğinde koşulsuz 50 yıl da geçse tutarlarmış.
artık mertlik kalmadı... Böyle evleneceksen evlenmeyin… belki ayrılırız kafasıyla evlenir oldu… sıkılınca boşanırız kafasıyla oldu herşey…
gerçek sevgi böyle bir şey değil.
09 Yorumla
Soran+1 yıl15 yil ya koskoca 15 yil az buz zaman mi ben bunlari yasamak icin mi evlendim onunla ben aldatilmak icin evlenmedim ki sevmek sevilmek icin evlendim
Cevap sahibi+1 yılYarı kalple evleniyorlar….
Siz nasıl tanışmıştınız
Soran+1 yılGorucu usulu evlendik
Cevap sahibi+1 yılPeki ailesi mi istedi seni daha çok…. Kimlerden
Soran+1 yılAnnesi beni cok seviyordu babasi da uygun gordu babamda ailesini seviyordu
Cevap sahibi+1 yılAilesi için evlenmiş … yüreğiyle talip olmuş ailesi de babanı ikna etmişmişsin bir durum olsa … yürekle sevseyd keşke ama böyle yarı kalple oluyor …
Her ne olursa olsun karakter meselesi….
Söz veriyorsun sonsuza denk sahip çıkmaya sonra vaz geçtim diyorsun
Çocuk oyuncağı
Cevap sahibi+1 yıl
Eskiden insanlar bir emanet alırmış
Mesela aşk bile olmasına gerek yok
Ufak bir eşya buna sahip çık onu muhafaza derlermiş
Arada 50 yıl sonra bir bakarmış o emaneti hala ilk günkü gibi muhafaza altında
Artık söz vermenin hiçbir değeri kalmadı
Zaten çoğu insan da bunu normal karşılıyor... İnsandır aşık olabilir.. Sözünü tutmayabilir.. Öyle olabilir böyle olabilir.. Kimse karakterine kendine güvenmiyor…
Karakter eğitimi şart
Soran+1 yılNe olursa olsun biz asiktik ben cok seviyordum kocami
Cevap sahibi+1 yılAilenin tepkisi ne oldu şaşırdılar demi
Onun ailesinin tepkisi ne oldu? Onlar da şaşırdı mı
- Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılBirde hakkını helal et mi diyor bu ne yüzsüzluk. Boşan ama ne hakkını helal et ve de herşeyi almadan bırakma, yaptığının bedelini ödemeli hem maddi hem manevi...
02 Yorumla
Soran+1 yılBosandik zaten
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
37Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.
+1 yılYazık olmuş üzüldüm gadası
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılİnsanların bir ilişkisi varken bir başkasına gönlünün kayması ayıplanacak bir şey değil, olabilir. "Nasıl olur da bir başkasını bana tercih eder" diye, bir rekabette yenik duruma düştüğünü düşünürsen üzülürsün. Bunu sana dürüstçe söyleyip, ayrılması takdir edilecek bir davranış. Hayatında 1 yıl boyunca bir başkasının olması elbette onun ayıbı, keşke en başında söyleyip ayrılsaydı. Bir evliliğin bitmesi de dünyanın sonu değil. "Yolu açık olsun" deyip hayatına bakacaksın. Olaylar, insanlar, tecrübeler seni mutsuz etmemeli. Benim gibi yıllarca farklı kişilerle aldatılmış olduğunu öğrenerek ayrılmamışsın. Kırgınlığını anlıyorum, ama öfkelenme.
11 Yorumla
Soran+1 yılCok sevmistim onu cok asiktim ve agrima gidiyor hemde cok
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılIşte ben boşuna söylemiyorum artık insanlara hiçbir şekilde güven yok Sadece Aşk konusu değil aşk iş eş sevgiliye kardeş ana baba yani ne olursa olsun aklınıza artık ne geliyorsa Onun için ben her zaman şunu istiyorum konunun çok dışında olacak Belki Ne alaka diyecekler ama çok alaka Onun için artık benden size tavsiye ne hayatınızda birini sokun ne de birilerinin peşine gidin kulun peşinden gitmeyin Allah'ın peşinden gidin Çünkü bu dünyada Bize en sözel dost Allahtır öbür dünyada da en güzel dost Allah'tır kuldan emin ol hiçbir şey gelmez bu hayatta kul sadece bir aracıdır
10 Yorumla
+1 yılAblacım. Bak benden yaşça büyüksün. Ama normal bir durum değil. Evlendiğinde kadın ya da erkeğin kendini dışarıya tamamen kapatması gerekiyor. Aranızda 15 senelik evlilik var. İnsan bu evliliği basit zevkler, beğeniler uğruna bitirip başkasına gitmemeli. Herşeyi geçtim emeğinize yazık. Git konuş tartışmadan anlamaya çalışarak nasıl çözebiliriz, bizim mi problemimiz olduğunu düşünüyorsun diyerek. Hala devam ediyorsa senin de bir kadınlık gururun var git boşanma davasını aç. Maddi olarak sıkıntıya düşeceğini düşünüyorsan (çocuklar vb.) bu durumu da konuş. Reddederse mahkemeye kadar gidersin elinde delillerle bu kadına ait. Bakmak zorunda. Kimseyi de dinleme yok ben boşandım insanlar ne der diye. Hayat senin hayatın. İstemeyen biriyle devam edeceğine git kendi yolunu çiz.
12 Yorumla
Soran+1 yılBosandik biz ortada cocuk yok ama cok agrima gidiyor onun bana bunu yapmis olmasi
- +1 yıl
Hayatımda son zamanlarda öğrendiğim en önemli şey kendi ailen dahi olsa zorla kimseye kendini sevdiremiyorsun , elinde tutamıyorsun. Daha ağırı güvendiğin, o varsa her şey hallolur dediğin insan varya hayatından gidince tek başına olduğunu anlıyorsun. Evet aranızda yaşanan şeyler oldu ama karşı taraf istemedikten sonra elinden bir şey gelmez insanın. Yollarınızı da ayırmışsınız. Seviyor musun bilmiyorum ama bence yaşadığın sevgiden, gururdan öte kırgınlık. Değer mi diye düşensene bide. Sevgi emek vermişsin tamam ama değmeyen birine. Biryerde kırgınlıkları herşeyi bırakıp ders çıkartmak , birşeylerin farkına varmak gerekiyor. Evet yaşandı bitti. Mutlu bir evlilik zannettim , güvenebileceğimi zannettim yanılmışım, en azından bir yalanı yaşamam ben bana yeterim demelisin bence
+1 yılYapacak bir şey yok en azından gelmiş ve dürüstce sana söylemiş sana da yoluna bakmak ve kendine yeni bir yol çizmek düşer.
01 Yorumla
Soran+1 yılCok seviyordum onu
Aşk İlişkileri konusunda 444 cevap paylaştı. Hayat.. her şey zamanla değişiyor, ne yazık ki buna duygularımız da dahil.. sirf bu yuzdendir ki hayatta herseyinizi bir insanin uzerine kurmayin der akli basında büyükler.. dilerim sizde kendi hayatiniza bakip, kendinizi mutlu edecek seylerin pesinden gidecek kadar cesaretli olursunuz.. 🙏
00 Yorumla
+1 yılKişisel algılama, çok zor bir durum fakat insanların duyguları değişebilir. Kabullen, sende hiç bir kusur yok bunu unutma! Hayatına yeni bir yol çizmen gerekecek. Gücünü topla kendi hayatını yeniden planla.
22 Yorumla- +1 yıl
Doğru konuşan biri olmuş tebrikler
Soran+1 yılBen onu cok sevmistim ama
+1 yılTek yapman gereken geçmişi affedip önüne bakman hala vaktin zamanın varken sende kendi yoluna bak.. hayattan zevk almaya calıs yok öyle yaptım böyle ettim vs geçmiş artık hepsi
09 Yorumla
Soran+1 yılUnutamiyorum onu
- +1 yıl
Baska birilerini bulunca unutursun kendinide evlendiği yeni kızla kıyaslayıp aşağılık kompleksine sokma.. adam seni ömürlük sevmemiş sen niye seviyorsun? 3 günlük dünya ihanetle çıkarlarla sömürülerle dolu bunları bilip önceden basıma gelirse ya ne yaparım diye düşünüp basımıza geldiğinde çıldırmamak lazım..
Soran+1 yılHata bende ama bu kadar sevmemeliydim bh kadar baglanmamaliydim
- +1 yıl
Hata sende değil anlamadıgın bu zaten.. sen iyi karakterl birisin ama o değilmiş iyi eşleşme olmadıgını kaanıtlamış.. çocuk vs olmadanda kurtulmuşsun yoksa ugrasılmazdı
Soran+1 yılKeske cocuk olsaydi ondan bi parcam olurdu hic degilse
- +1 yıl
o açıdan bakma yasandı güzeldi iyidi de zaten hersey bitecek bir gün
Soran+1 yılBu sekilde mi bitmeliydi
- +1 yıl
daha kötü seylerde olabilirdi dua et..
- +1 yıl
yalnız ne konussakta sen anlamican inadına ve nefretine sarılcan insallah atlatırsın
+1 yılHiç diyilse dürüst olmuş seni kandırabirdi kandırmadığna şükret her şey bir gün biter birtek senin sevmenle devam etmez zaten.
143 Yorumla
Soran+1 yılYinede boyle mi olmasi gerekiyordu ya?
- +1 yıl
Seni sevmediği halde senle evli kalıp düzenini bozmasa seni boynuzlasa daha mı iyi olurdu?
Soran+1 yılHayir tabi de boyle de iyi degil
- +1 yıl
Ne iyi değil saçmalama bitirmiş işte sana sayğısızlık yapmıyor adam gibi söylemiş şükret
Soran+1 yıl15 yillik evliydik biz sonumuz boyle mi olmaliydi
- +1 yıl
Evet sonunuz buymuş aksine senin gözüne baka baka seviyormuş gibi yapmıyoya ya öyle yapsaydı daha fazla üzülürdün kestirip atması daha iyi bir gün her şey biter kafana takma daha iyi günlerin olur.
Soran+1 yılHala seviyorum onu hala unutamadim onu
- +1 yıl
Ama onu seni sevmiyor işte unut sende
Soran+1 yılKolay mi ha
- +1 yıl
Kolay neden olmasın o seni sevmiyor ya hani sende unut başka çaren de yok zaten.
Soran+1 yılIhaneti canimi cok acitiyor kabullenemiyorum
- +1 yıl
İhanet gözünün içine baka baka seni kandırmaya denir ama o öyle yapmamış buda ihanet olamaz.
Soran+1 yılBaska kadina gitti beni bi baskasi icin bosadi?
- +1 yıl
Eee napsaydı senle evliyken seni onlamı aldatsaydı sen bunu istiyordun herhalde senden ayrılmış bu saatten sonrası ihanete girmez.
Soran+1 yılBen ona tum gencligimi guzelligimi hayatimi verdim ona yillarimi aldatilmak icin mi heba ettim ben
- +1 yıl
Sen verdiklerini istiyorsun buda sevgi olmuyor kendini kandırma ayrıca seni aldatmamış boşanalım demiş işte ama aldatsaymış sen daha mutlu olcaktın herhalde.
Soran+1 yılVerdikleri derken?
- +1 yıl
tum gencligimi guzelligimi hayatimi verdim diyen sendin
Soran+1 yılEvet sevgimi verdim askimi da verdim yalan degil ki
Soran+1 yılSimdi o benden 10 yas genc bir kiz ile birlikte
- +1 yıl
Yalansın demedim ama karşı atarafta bunlar bitmiş işte tek taraf sen kalmışsın o hayatını yaşıyor sende onu unut
- +1 yıl
Olabilir seviyordur.
Soran+1 yılBana yazik degil mi peki onlar simdi birlikte ben ise boyle
- +1 yıl
Birbirkerini seviyorlar tabi birlikte olacaklar sende seni seven birini bul sende hayatına devam et
Soran+1 yılBi beker buldum gordum iste
Soran+1 yılBi kere
Soran+1 yılBen bi tek onu sevmistim
- +1 yıl
Sevgin karşılıksız sende kendin için bunu noktala.
Soran+1 yılCok sevince unutmasi zor oluyor
- +1 yıl
Muhakkak öyledir ama bunu başaracaksınız inanıyorum.
Soran+1 yılBen hic inanmiyorum
- +1 yıl
İnanmak başarmanın yarısıdır inanki gerçek olsun.
Soran+1 yılBen onu geri istiyorum onu unutmak istemiyorum bosanmak icin bunlari yasamak icin evlenmedim ki ben
- +1 yıl
Aynen
Soran+1 yılKeske beni anlasaniz
- +1 yıl
Bunlar yaşanması gerekiyor ve yaşayacaksın boşanmak için hiç kimse evlenmiyor maalesef o seni unutmuş sende unut kendine işkence etme sen onu geri istiyorsun ama o seni istemiyor hem hayatında başkası varmış bak o seni unutmuş bile sen hala acı çekiyorsun boş yere yapma kendine bunu
Soran+1 yılElimde degil ki
- +1 yıl
Akışa bırak kendini her şey daha güzel olacak 😊😊🙏
Soran+1 yılTamam onu unutacagim
- +1 yıl
İşallah
Soran+1 yılUnutmaktan baska carem yok dimi
- +1 yıl
Bu durumda yok.
Soran+1 yıltamam o zmn unutmaliyim o zmn onu
+1 yılİnsanlar birbirinden soğuyabilir. Hisler bitebilir omur boyu sürecek diye bir kural yok. O yüzden durumu kabul edip önünüze bakmalisiniz
011 Yorumla
Soran+1 yılImkansiz
- +1 yıl
Gercekten ciddi soruyorum. siz ayni insandan sikilmazdiniz mi ya sizde de bitmiş olması gerekir
- +1 yıl
15 yıl olmuş yani
Soran+1 yılSıkılmadim aksine her gecen gun biraz daha cok sevdim onu
- +1 yıl
Çok garip gerçekten
- +1 yıl
Etrafiniza bakin sizinle ilgilenen gözünüzün içine ask ile bakan birisi illa olacaktır kendinizi sanki dünyada tek o varmiscasina kurmayin
Soran+1 yılBen baskasini istemiyorum ama
- +1 yıl
Kendinize zarar verirsiniz sadece ruhsal olarak başka fayda sağlamaz bu durum size. Allah YARDIMCINIZ olsun
Soran+1 yılSimdi o o kadinla birlikte beraberler belkide evleneceklerdir biz ne yasadiysak zamaninda o da o kadinla yasayacak...
- +1 yıl
Sen bunları düşünmek yerine kendi hayatına odaklan
Soran+1 yılElimde mi sanki ihaneti beni hasta ediyor
Üzüldüm ama yapacak bir şey yok olanları bir şekilde unutup önünüze bakmalısınız sizinde gönlünüz birilerine kayar artık 😅
07 Yorumla
Soran+1 yılUnutamiyorum onu
Soran+1 yılBen bunlari yasamak icin evlenmedim ki
Soran+1 yılBu sekilde bitmemeliydi ama ihanetle degil
Soran+1 yılhic bi baslangic goremiyorum ben
+1 yılGeçmiş olsun, üzüldüm. Umarım aldatıldığını belgeleyip mahkemeye sunmuşsundur. Yok öyle gönlüm başkasına kaydı, boşanalım çocuk oyuncağı mi bu
09 Yorumla
Soran+1 yılBosandik 3 ay once
- +1 yıl
Hayırlısı olsun senin için, çocuğunuz var mı
Soran+1 yılCocugumuz yok
- +1 yıl
İyi bari olmaması çok iyi olmuş.
Soran+1 yılKeske olsaydi en azindan bana ondan kalan son bir hatira bir parcam olurdu
- +1 yıl
Abla, adam aldatmış seni sen hatıra diyosun. Yapma kendine bunu , değmez valla bak. Sadece kendini yıpratır üzülürsün. Ona da asla hakkını helal etme
Soran+1 yılOlsun keske yinrde cocugum. olsaydi en azindan kendim icin
- +1 yıl
Belki karşına biri çıkar belli mi olur. Sen onu unut , önüne bak. Gez, dolaş, eğlen.
Soran+1 yılUnutamiyorum cok agrima gidiyor cok
Aşk İlişkileri konusunda 528 cevap paylaştı. Hayatına devam et. Zaten 15 yılın boşa gitmiş. Bırak bir dakikan daha boşa gitmesin onun için.
11 Yorumla
Soran+1 yılCok sevmistim onu
Gizli Üye(25-29)+1 yılen azından evlenmiş seninle. yatılıp bırakılan bi kadın olsan daha kötüydü. şimdi biriyle tanıştığında evlilik almış boşanmış bi kadın olarak daha önde başlayacaksın oyuna
16 Yorumla
Soran+1 yılBen ona tum gencligimi guzelligimi hayatimi verdim ona yillarimi aldatilmak icin mi heba ettim ben
Cevap sahibi+1 yılbunları verip de evlilik alamadan terk edilenler var, o seni oyalayıp sonra ayrılsa emin ol daha kötü, şu an bunları verdin ettin ama tanıştığın bi adamın gözünde daha önce evlendiğin için hala masum olacaksın
Soran+1 yılKimseyi istemiyorum hayatimda ustelik kimsede beni istemez artik 15 yil evli kalmis bosanmis bi kadini istemez
Cevap sahibi+1 yılhayır adam seni kullanıp atmış olsa o adam bile evlenmemiş ben sana neden evlilik veriyim falan derlerdi. emin ol öndesin o adamdan evlilik aldığın için
Soran+1 yılBen sadece onu istiyorum baskasini istemiyorum
Cevap sahibi+1 yılşu an bunu anlıyorum ama avantajlı olduğunu göreceksin
+1 yılElden ne gelir? Buraya kadarmış. Malzeme bitti inşaata paydos. İnadına sevecek ve hayatta mutlu olacaksın.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. maalesef yapacak birşeyin yok. Hayata yeniden tutunmaya çalışacaksın. İnşallah bu süreçte ailen sana destekte bulunur
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Vefasız.. boş ver hayat devam ediyor senin bi kusurun yok
01 Yorumla
Soran+1 yılHayatin devam ettigi falan yok artik
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Sen de başkasını bul boş ver hayat 2 günlük yanındaki bugün var yarın yok hesabı
01 Yorumla
Soran+1 yılBaskasini istemiyorum
Fiziksel olarak mı aldattı duygusal olarak mı aldattı?
03 Yorumla
Soran+1 yılDuygusal olarak
Soran+1 yılGonlum kaydi diyor
Hayırlısı diyeceksin evli olup gönlü başkasına kayıyor ise o da onun karakteri. Üzülme hiç
02 Yorumla
Soran+1 yıl15 yil ya bi de
+1 yılmaalesef yapacak bir durum yok. unutup yenisine bakmak lazım
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.
+1 yıl21 yıllık evliyim. Başkasını sevecem diye eşimden ayrılmam. Bencil bir eşin varmış
00 Yorumla
+1 yılsende kendine yeni sevgili bul hayatına devam et zevk al zevk ver bu hayatta
00 Yorumla
+1 yılNeden onu sevmiş onda olup da sende olmayan ne görmüş
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYuva yıkanın yuvası olmaz demişler o evli adamla kırıştıran şıllığı bul hakaretler et
018 Yorumla
Soran+1 yılKadin kocama demis bosanmadan bana gelemezsin diye
Cevap sahibi+1 yıl15 yılın hatrina yapılmaz böyle bir k*hpelik aldatmış seni kanıtla donuna kadar al
Soran+1 yılBosandik zaten
Cevap sahibi+1 yılAldatmış seni almadın mı birşeyler
Soran+1 yılSuphelerim vardi
Cevap sahibi+1 yılNe şüphesi ablaaaa adam söylemiş işte aldatmış
Cevap sahibi+1 yılHesabını verecek ahirette namussuz herif
Cevap sahibi+1 yılNe zaman aşık oluyor ne zaman söylüyor eşine git boşan öyle gel diye? Yani gidiyormuş kadının yanına siz evliyken
Soran+1 yıl1 yildir vardi kadin hayatinda yani gecen seneden beri taniyor 6 ay once dava acildi 3 ay once bosandik
Cevap sahibi+1 yılAblacım aldatmayı kanitlayip donuna kadar almadın mı adamın
Soran+1 yılNafaka tazminat baglatti ama ben istedigim diye degil
Cevap sahibi+1 yılAbla çok sakinsin yani anlamadım nasıl ilişkiniz var
Soran+1 yılKizginliktan ziyade kirginim
Cevap sahibi+1 yılBaşka kadın olsa adamı uçurur o kadının saçını başını yolar neler neler sen aldattığını kanitlayip dava bile açmamışsin normal boşanmışsin
Cevap sahibi+1 yılYaşınız kaç
Soran+1 yıl35.
Cevap sahibi+1 yılNeyse ablam herkes kötü birşeyler yaşıyor bu dünya böyle sen bu adama istersen hakkını helal de edebilirsin haramda edebilirsin hakkına girmişler
Soran+1 yılCok sevmistim onu cok asiktim
Aşk gelip geçici bir insan bir başkasına aşıkken bir daha aşık olamaz diye kural yok sende hayatına bak boşandıysanız her şey yasal ve normal artık karışamaz elinden bir şey gelmez
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılZor bir durum ama dik durmalısın hala gencecik bir insansın inşallah atlatırsın.
00 Yorumla
+1 yılİnanamıyorum ya evlenmeden soğudum boş ver sende yeni biriyle tanis yoluna bak
11 Yorumla
Soran+1 yılHayir bi daha asla
+1 yılEn azından kopmuş inceldigi yerden seni aldatması daha çok hoşuna mı giderdi
01 Yorumla
Soran+1 yılBen onu cok sevmistim ama
zamanla insanın kendiside tercihleride hisleride değişebiliyor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılÇocuk var mı? Sen ne iş yapıyorsun? 🤔
01 Yorumla
Soran+1 yılCocuk yok ev hanimiyim
- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılKotu bi durum sen hala seviyoken oyle olmasi
04 Yorumla
Soran+1 yıl15 yil bi de ya
- +1 yıl
ewet uzun bi süre ama 15 yılda bitmiş demekki sana olan his istek arzuları
Soran+1 yılCok asiktim ona
- +1 yıl
demekki sadece aşk yetmemiş
- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılDonuna kadar al sende :) Hak etmiş
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılÇok bile dayanmış türk kadinina
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 662 cevap paylaştı.
+1 yılKaymışsa yapacak bir şey Yok
00 Yorumla
+1 yılSeni istemiyeni sen niye istiyon ki
00 Yorumla
+1 yılBende benzer bir durum yasadim geçmis olsun
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılVardır bi hayır demekki
12 Yorumla
Soran+1 yılCok sevmistim onu
Cevap sahibi+1 yılHakkında hayırlısı olsun
Aşk İlişkileri konusunda 15,9b cevap paylaştı. adamı nasıl bunalttıysan kaçmış adam
02 Yorumla
Soran+1 yılNe diyorsun be ben onu cok sevdim cok asiktim ona
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılOlabiliyor keşke bizde huzellkkle bitirebilsek
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılçok bahtsızmışsın, çok.
00 YorumlaDürüst davranmış en azından. Yapacak bir şey yok.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBir sey yapma onune bak
01 Yorumla
Soran+1 yılBakamiyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılhayaller ve hayatlar maalesef
01 Yorumla- +1 yıl
zamanla atlatırsın kendine yeni bir sayfa aç
Geçmiş olsun abla
04 Yorumla
Soran+1 yıl15 yil evliydik biz
- +1 yıl
Annemde öyle idi yaklaşık ama oluyor işte
Soran+1 yılCok sevmistim onu
- +1 yıl
İşte ne kadar çok seversen sevdiğin elinden gider
Aşk İlişkileri konusunda 446 cevap paylaştı. Karaktersiz işte
00 Yorumla
+1 yılKabullenmekten başka çağren yok
00 Yorumla
+1 yılÕnune bak
00 Yorumla
+1 yılO kaybetmiş.
00 YorumlaAldatılmışsın be abla
00 YorumlaÇok zor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılÜzüldüm
05 Yorumla
Soran+1 yıl15 yil bi de evliydik...
- +1 yıl
Diyecek sözüm yok inanın. Geleceğiniz umarım ummadığınız şekilde değildir
Soran+1 yılCok sevmistim onu
- +1 yıl
Psikolojik olarak destek alman gerekecek
Soran+1 yılAliyorum zaten
Gizli Üye(18-24)+1 yılEşin çok mu yakışıkli ya da zengin?
09 Yorumla
Soran+1 yılIkiside
Cevap sahibi+1 yılO zaman istediğini yapar. Sen eşin çirkin olsa onunla evlenmezdin
Soran+1 yılBiz gorucu usulu evlenmistik
Soran+1 yılUstelik evlendigimizdede durumumuz bu kadar iyi degildi sonradan isleri buyuttu
Cevap sahibi+1 yılYakışıklı olmasa istemezdin onu oda erkek canı başka kadın çeker
Soran+1 yılAzcik insaf be baban bunu annene yapsaydi... ablana yapilsaydi bunlar
Cevap sahibi+1 yılBabam yapsa bir şey demem zengin olsaydı. Eniştem yapsa döverim
Soran+1 yılAnnenin senin gibi evlada sahip olarak basi buyuk dertte
Cevap sahibi+1 yılNolucak sanki babam annemede bakar sevgilisinede
Gizli Üye(30-35)+1 yıloldu baska?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 20,6b cevap paylaştı.
+1 yılTakma
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 13,8b cevap paylaştı. ayıp etmiş
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer