15 yıllık evliliğim eşimin başkasını sevmesi yüzünden bitti, çok ağrıma gidiyor. Ne yapmalıyım?

2008 yilinda evlendik 15 yillik evliydik 1 yildir esimin hayatinda bi baskasi var o da gonlum baskasina kaydi hakkini helal et bosanalim dedi cok agrima gidiyor boyle yapmis olmasi cok sevmistim onu

Güncellemeler
+1 yıl
Ben ona tum gencligimi guzelligimi hayatimi verdim ona yillarimi aldatilmak icin mi heba ettim ben
15 yıllık evliliğim eşimin başkasını sevmesi yüzünden bitti, çok ağrıma gidiyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla