Güncellemeler
+1 yıl
güncel
eskiden benden hoşlanan biri vardı bir türlü sevgili olamadık. şimdi birazda gıcıklığına onun sevgili adayıyla yakınlık kuruyorum sizce rahatsız oluyor mudur
Bunu şöyle betimlemek istiyorum:
kestaneli pastanın içine, çörek bandırıp yemek.
Eski sevdiğim nerede, yeni sevgilim nerede? Hatta birlikte muhallebiciye gidip muhallebi yiyelim. 😌
ikiside aynı iş ortamında ama biri diğerinden habersiz.
Cevap
1Cevap
Duyarım
Duyarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?