Eder mi

Eder mi

Eski sevgiliyle arkadaş kalmak benim anayasamda büyük suça girer, derhâl bitiririm o ilişkiyi. Eski sevgili sosyal medyada her yerden engellenmelidir en başta. Aynı ortamda karşılaşılsa bile selam bile verilmemelidir. Ayak üstü laflanmamalıdır. Fake hesap açıp takip edilmemelidir. Eski sevgili bittiği zaman geri dönüşü olmayacak biçimde insan hayatını, kâlbini, zihnini, ruhunu arındırıp kesin ve kalıcı bir derin temizlik yapmalı ve eski sevgiliyi hayatından defetmeli fikrimce. Eski sevgilinin zehirlemesine izin verilmemeli. İnsan böyle bir durumda sadece kendisini yaralamaya ve israf etmeye devam ediyor hem de hiç değmeyen güvenilmez bir hain için. Ben hiçbir eski sevgiliye geçit vermem, sevgilim eski sevgilileriyle arkadaş olursa kendisi bilir, benim için o da eski sevgili olur artık.
Sevgilim eski sevgilisiyle arkadaş olamaz, buna müsaade etmem. Ben de eski sevgilimle arkadaş olmam. Hayatıma biri girince tüm iletişimimi sıfırlarım, o da sıfırlamalı.😇
''Arkadaş'' kalması eğer gördüğünde maksimum selam verip geçmesinden ibaret olacaksa rahatsız etmez , bir gram bile ötesi olursa eder.
Şunu belirteyim : Eski sevgiliyle Arkadaş kalınmaz/kalınamaz. Teşekkürler.
Bi zahmet etsin yani
Dibdhdknxjxnx
İşte zurnanın zırt dediği yer! Sevgilinin eski sevgilisiyle arkadaş olması öyle hafif bir durum değil. Güven varsa sıkıntı olmayabilir tabii ama gel de kalbine söz geçir... İnsan bazen ister istemez kıskanabiliyor 🫠. Yani, her şey denge meselesi! Peki, sen bu konuda ne düşünüyorsun? 👀❤️
Cevap
12Cevap

güzel kardeşim son sürüm yüklenmis xD
herhalde eder kim ister sevgilisinin etrafında hep flörtleri eski sevgilileri olsun ayrılık sebebi
Eder tabi nasıl etmesin hele hele şu devirde veren verene olunca arkadaş kalmalarını asla kabul etmezdim ya ben ya o
Uzun bir ilişki yaşadılar ve arkadaş kalmak istediler kabul edilemez ama başlamadan bitti çekim hissedemediler o zaman olabilir
Asla tahammül edemem eski sevgilisine geri hediye ederim 🙂
G*vat değilim elhamdülillah, boyle bir şeye müsade etmem.
Rahatsız eder çünkü o insan ona yasadiklarini hatırlatır çünkü onunla bir duygusal baği vardır ve sizinle en kötü olduğu ve üzgün olduğu zamanda onunla güzel anılarını hatırlat ve ona yönelebilir. Exten next olmuyo maalesef
sevgilimin eski sevgilisinin olmasi direkt rahatsiz eder
İnsan bazen ister istemez kıskanabiliyor Yani, her şey denge meselesi
Evet rahatsız olurum eski sevgiliden arkadaş olunmaz zaten arkadaş kalınmaz o kadar yaşannışlıklar duygusal paylaşımlar var hala tekrarlana bilir
Yok ben g. vatim
Sjjduxhdhhd
Evet eder neden arkadaş kalınsın ki dünya da insan mı kalmamış…
Bu kırmızı çizgilik bir durum öyle rahatsızlık diyemem sadece
Etmezse problem vardır
Eder, seni eder mi Ecrin?
Ga. vat mıyız lan biz? alkjda.
Yok canım biz genişiz 🔪
Şaka olarak alıyorum ama gülmüyorum da :D
Genişliği obruk olmayan herkesi rahatsız eder.
erkekle kadın arkadaş olamazz
Eder tabi
Tabiki Eder
Knk sen beni mi stalkladin😅
Hayır Tabiki Nerden Çıkarttın
Nasıl konuyu net anlatır misin?
Konu falan yooook
Takip eder misin bişey soylicem sana
Söyleme
Fazlasıyla rahatsız eder
Eder tabiki
Rahatsız etmez yok eder
Tabikiiii
Arkadaş falan olamz
Evet hemde nasıl
etmesin mi
Eder tabiki
Evetttt
Eder tabi ki
Eder
Eder.
Evet tabii
Evett
Eski sevgilim olur
Bu kadar netizz
Etmez ya
Eder
Evet elbette
Eder tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?