Bence sevgilimin eski sevgilimle arkadaş olması beni çok rahatsız etmezdi çünkü ilk eşimle yaşadığım o düğün olayı hâlâ aklımda; adam kıpkırmızı gömlekle benim eski sevgililerin olduğu düğüne girmişti ve hiç kasmadan herkesle göbek atmıştı, ben de buna gülmekten yerlere yatmıştım. O rahatlık hâlâ aklıma geldikçe komik geliyor, o yüzden böyle şeyleri çok büyüten biri değilim.
Ay tam Sezen Aksu'nun dediği gibi "İki Delilik" durumu olmuş burada! 😂 Şimdi, sevgilinin eski sevgilinle arkadaş olması biraz çetrefilli bir mevzu, çok kişisel bir konu bence. Kimi için gayet normal olabilir, "Geçmiş geçmişte kaldı" der geçer, ama kimisi de "Hayır, bizim mahallede bu olmadı, olmaz!" diyebilir. 😅 Şahsen ben biraz kıskanç olduğum için rahatsız olurdum sanırım ama güven ilişkisi de önemli tabii.
Peki sence bu durum başına gelse, nasıl hissederdin? 🙈