Esimle evliyiz Şu an 4 ay oldu. Hollandada yasiyoruz. Turkiyeye evli oldugumuzu bildirmeyelim diyor? Neden ki?

Ortak mal almayi dusunuyoruz turkiyeden bir daire, ortak tapu hazirlanacak cift tapu belgesi ile. Hani.. esim sorun cikartmiyor cift tapu felan sonucta bende calisiyorum ama bu evlilik konusu icin neden bildirmeyelim diyor anlamiyorum? Sonucta insan mal varligi icin evli oldugunu saklar bunun disinda suphem yok. Mal desen oda zaten ortak olacak? Sorun ne ya da faydasi ne anlamadim? Siz ne dusunuyorsunuz?
Esimle evliyiz Şu an 4 ay oldu. Hollandada yasiyoruz. Turkiyeye evli oldugumuzu bildirmeyelim diyor? Neden ki?
Cevapla