Bu herkes için farklı bir his, duygu oluşturur kendi içinde çünkü nasıl ayrıldıkları, ilişkilerinin nasıl bittikleri çok önemli bir detay bence eğer beni aldatan veya beni yarı yolda bırakan biriyse duygusal olarak hiç bir şey hissetmem veya kıskanmam. Onun için ayrılık sebebi bu noktada çok önemli.
Ama eskim olsaydı ve sevgilisiyle sarmaş dolaş olsaydı onu fark edecegimi bile sanmiyorum. Eski eskide kalır benim için umurumda olmazdi. İsterse onu ayak üstü orada becersin 🤣🤣🤣
Hiç problem değil ben seviyorsam isterse evli olsun isterse çocuklar olsun bu beni pek bağlayan bir şey değil açıkçası ama ben artık istemiyorsam kiminle oluyorsa olsun umrumda bile değil
Ama kızı beğenmezsem üzülmem. eger güzel ve doğru düzgün bir kızsa yanındaki çok kıskanırım, bir de sarmaş dolaş da mutlaka. yanlarina gider önce yanağından sonra dudağından öperim sevgiliyi, nasılsa beni ozlemistir bişey yapamaz. sonra onlar ne yaparsa yapsınlar, gördüklerimin bedelini ödetirim. yani
İnsanlar ne kadar medeni olalım falan dese de benim zoruma gidiyor. O insanla bir gecmisiniz var, hele ulu orta özelini de sergiliyorsa.. Ne bileyim benlik değil, ucuz şeyler bunlar
Eski, zaten eskidir. Bir de ümit mi besleyeyim, s*lak mıyım ben? Geçmişe bakarak ya hayırlı olsun, mutlu olsun derim, ya da iki cihanda huzur bulmasın derim.
Eski sevgililerimden böyle gördüm hiç umursamadım ve bir şey hissetmedim. Bu konuda biri var düşüncesi bile sinir etmeye yetiyor. Öyle göreceğime kör olayım daha iyi diyesim geliyor.