
Başkasına aşk dolu konuşan, size gelince tam bir kalas olan o kişiye ne söylemek isterdiniz?

Başkasına aşk dolu konuşan, size gelince tam bir kalas olan o kişiye ne söylemek isterdiniz?
Terk edilen tarafsam sanırım üzülürüm ya onu başkasıyla görsem ne kadar umursamaz olmam gereksede beni terk eden biri için o an sanırım duygularıma yenik düşebilirim. Onun haricinden sevmediğim eski bir sevgiliyi başkasıyla görmek umrumda olmaz pek açıkçası...
Beni bağlamaz. Adı üzerinde eski. Benden sonraki bütün ömrünü yalnız geçirecek değil elbette başkaları olacak. Onun hayatında da benim hayatımda da.
Cevap
19Cevap
Hiç bir şey hissetmem.
Umursamam eskiyi
Kendime yanarım..
Söyleyeceklerim bu kadar, teşekkür ederim.. :))
Biz teşekkür ederiz 😂 kısa öz basın açıklaması için 🌸
😂😂😂
Bana ilgiliydi o konuda birsey diyemem ama boyle durumlarda soğuyup unutmam daha kolay oluyor keşke gorsem.
hiçbir şey çünkü duygu falan kalmadı ne halt yerse yesin umrumda olmaz bana uzak olsunda kime yakın çokta umrumda olmaz
Üzüldüm de diyemem ama bir canım sıkıldı. Bu hissi bilirsiniz böyle insanı bomboş 3 saat duvara baktırır.
Yaşadım bunu. Canım yandı çook hemde. Onu benden güzel seviyordu çünkü
çöplereimi kimin kullandığı beni enterese etmiyor etmedi
Valla hiç sevgilim olmadı sadece platonik sevdim o kadar
Herkes hayatina bakkyo ben ne yapiyosam oda yapiyo derim
Eskiye dönük yaşamıyorum. Hatta evlenmişte olabilir yani. Kendi hayatı mutluluklar dilerim.
Degisik hissederdim ne biliyim o kadar sey yasiyosun ve sonra baska biriyle gormek tuhaf hissetirirdi
Umurumda olmaz
Hafif üzülürüm belki
Ama cok da umursamam
1 kişi hariç hiç biri umrumda olmaz
Evlendiğini gördüm :) ağlamadım ama içim bi burkulmadı değil
Sevgilim olmadı ki
Hala mı yok 😂 bul artık
Yok bulamıyorum bakan yok
Madam şu çocuğa versene
Zerre umurumda olmaz.
Demekki beni sevmemiş derim
Çok gördük sıkıntı yok emel sayının yerine koyduk saygı duyuyorum.
Kıza üzülürüm ciddiyim.
Hic birsey hissetmem umurumda olmaz
Eski eskide kaldı. Yoluma bakarım.
Onun adına mutlu olurum keşke görsem hatta
Olabilir eski sonuçta 😄 bir şey hissetmem
Vay ya keyaşesi derim..
Hiçbir şey hissetmem eski sonuçta
Umursamam
Takmam
daha da tiksinirim
adı üstünde eski bişi hissetmem
üzülürdüm
Hayal kırıklığı
Hiçbir zaman senin olmamış birisi ozaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?