Kızlar, Böyle bir durumda kızlara karşı tepkiniz nasıl olurdu?

Sevgilinizi beraber büyüdüğü, aile dostu gibi gördüğü kız komşularından kıskanır mıydınız? Kızlar öz ablası değil, ama hala "o bizim kardeşimiz" diye diretiyorlar. Bu durum da benim canımı sıkıyor. Öz olmayan birinin sevgilime bu kadar yakın durması sizce doğru mu? Onaylamayanların o kızlara karşı tavrı nasıl olurdu...

Kızlar, Böyle bir durumda kızlara karşı tepkiniz nasıl olurdu?
Cevapla