Benle aylardır buluşmayn, Evli erkek bozuntusuna ne yapmalıyım derdi sanal mı bunun?

Ben hayatımda bu adam kadar korkak görmedim, 1 sene bekledim onu neredeyse sanal da ne derse yaptım hiç yapamadığım şeyleri sevdim bu şerefsizi sadece sevdim isi ve ailelsi için çırpınicak kadar huzurunu bozmak istemiyecek kadar bitirdim hiç bişi olmamış gibi başlattı ben senin için düşük metres olmayı kabul ettim 1 ay yazmadin bekledim en son canım buluşma için pllan yapamıyorum zor durumdayım yazmış netlik istedim 3, gün yok "Bana artık net olur musun? Günlerdir yazmamandaki amaç ne? Sıkıldım ve yoruldum artık bir şey söyle ben böyle çocuk gibi sadece sanalla kalmak istemiyorum tatmin de olmuyorum buluşma olucak ya da olmuycak de belkilerle oyalama cidden çok sıkıldım hep bir oylama seziyorum 1 ay gittin bekledim kimseye yüz vermeden ya da dib dibe olmadan bekledim ama Cidden artık netlik istiyorum. sen halâ başına dert olucam sanıyorsun bence mersk etme etrafındaki yılışık tiplerden değilim net ol artık net" yazdım hakisz miyim?

Benle aylardır buluşmayn, Evli erkek bozuntusuna ne yapmalıyım derdi sanal mı bunun?
Cevapla