İhanetlere uğradıkça birine bağlanamaz hale geldim, sizce sorun bende mi?

Çok ihanete uğradım, insanlara karşı güvenimi kaybettim bu yüzden kimseye bağlanamıyorum. Bağlanmak istiyorum olmuyor, bağlı ve sadık kalamıyorum hep yeni birileriyle tanışma isteği doğuyor. İyi değilim cidden.

İhanetlere uğradıkça birine bağlanamaz hale geldim, sizce sorun bende mi?
Cevapla