+1 yılUmarım sizi seven, her şeye rağmen sevginizi görebilmek için o gözlerinizin içine bakıp da hayatı öğrenebilecek , size sadece siz olduğunuz için hatta insanların o kusur olarak gördüğü fiziksel özellikler denilen o kıstaslara , toplumsal tabulara takılmayıp sizin bu özelliklerinize sempati duyup size deli gibi bağlanan , naif, narin , kibar davranan ve belki de sizin dış görünüş kriterlerinizi karşılamasa bile huyu , davranışı , kalbinin endamı hoş olan, tercihlerinize saygı gösteren ve sizi baskılamayı bırakın bakmaya bile kıyamayacak birini bulabilirsiniz :) :)
Onun dış görünüşüne baktığınız için sizi yadırgayanlar olacaktır ama bu yine de sizin suçunuz değil çünkü ataerkil toplum dayatması ve erkeğe verilen ayrıcalık ve yetiştirilme tarzı siz kadınlarımızın bir çoğunluğunun bu şekilde düşünmesine sebebiyet verdi. Hayırlı günler dilerim 😇😇
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılDevir çok bozuk. Sadık insan sayısı az. Sevgilisi olan bile yok gibi davranıyor, genişlik diz boyu. İnsanlar artık karakterin ne olduğunu unutmuş. Çünkü sevgilisi olan birisi normalde başkasıyla konuşmaz. Bunu bile normalleştirdiler artık ve insanlar ilişkileri böyle sanıyor. Oysa ki böyle değil. Birini seviyorsan sadece ona aitsindir.
10 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılKusura bakmada hiç üzülmedim sadece dıs görünüşünü beğendiniz diye bazı serserileri öyle kutsuyorsunuz ki hiçbir vasfi yok sadece tipi iyi diye nerdeyse tapıyorsunuz onlarda kendini adam sanıyor suç en başta sende yani ve ne yaşarsanizda hak ediyorsunuz
02 Yorumla
Soran+1 yılBen de suç var ama o da masum değil. Adam olan bana yazma sevgilim var derdi!
- +1 yıl
Soruyu o sormadıgı için burada konu sensin sırf yakışıklı tipi iyi diye kapılmişsın başka hiçbir şekilde tanımamışsın onu adam olmayan biri en başta kendini belli eder ama sen başka beklentilerde olduğun için anlamamişsın sana üzulemem yani
- Aşk İlişkileri konusunda 886 cevap paylaştı.
+1 yılYapan yine yapıyor. Sevgilim var desen boş. Evliyim desen boş. Aksine ulaşılmaz i elde etmeyi marifet sayıyorlar egoları besleniyor. Kendileri de söylemiyor ki bunu sorun etmiyorlar çünkü. Eğer sevgilisi bilmiyorsa sorun yok ona göre
02 Yorumla
Soran+1 yılAdi herifin teki aranıyormuş resmen... Şimdi bu aldatma sayılır mı acaba ya aşk hakkında hiç konuşmadık o kıza yazık olur mu diyecem bana yazık değil mi of ne zor işlermiş bunlar ya
- +1 yıl
Durum senle ilgili değil o se re*fsiz. Uzak dur yeter
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılKlasik erkek işte en iyisi ilede olsalar başkalarına gözleri kayıyor
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılKarakteri yokmuş
00 Yorumla
+1 yılKlasik birden fazla kadın ile ilişki yaşamak isteyen erkek tipi! Bu tür durumların günümüzde yaşanması aslında çok doğan çünkü bu tip erkeklerin sayısı oldukça arttı. Sana nacizane tavsiyem o çocuk ile iletişimini tamamen koparman olacak.
14 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısınız ergenliğin ateşi ile yazdım bin pişman oldum.. Kendisi akrepmiş zaten alakasız ama neyse... Zaten 3-4 gündür ne ben ne o yazıyor. Ama takibe devam etsem mi o beni ediyor ama şimdi çıksam takipten anlayacak sevgilisiyle resimlerini görüp çıktım sanacak zaten aynı üniversiteye başlicaz sadece fakülteler farklı olacak
- +1 yıl
Takipte kalın o zaman şimdilik ama iletişiminizi koparın yani böyle bir erkek ile bir yola adım atmak hiç mantıklı değil.
Soran+1 yılAynen öyle daha hayatta yazmam zaten merak etmeyin tecrübe oldu kazığı gördüm
- +1 yıl
Erkekler böyle maalesef çok fazla var bu tür kişilerden, kızların işi o yüzden bu devirde zor birine güvenmek hele bir erkeğe çok zor. Onun için her zaman dikkatli olun :)
+1 yılYazıklar olsun
Bak sana ne anlatıcam
Ben sevgilimden ayrılmıştım ama Haziran sonunda konuşuyorduk ve Haziran öncesinde de ara ara konuşuyoduk bana geliyodu yani ve öğrendim ki evleniyo şu an demekki önceden varmış ya da eski sevgilisi yarım kalan şeyi tamamlamak istediler … hiç birine güvenmiyorum daha da11 Yorumla
Soran+1 yılBu olaydan sonra ben de güvenmiyorum.. İnsan bi demez mi bana yazma sevgilim var diye adi herif resmen aranıyormuş! Bi de aynı ünideyiz görmez gelecem şrfsizi
- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılEngelle sen kurtuldun darısı sevgilisinin başına
34 Yorumla
Soran+1 yılYok kız baksana 400 gündür falan sevgililer mutlu olsunlar ne diyim.. Asıl sorun üniversiteye başlicaz aynı ünideyiz ama allahtan fakülteler farklı olacak.. Küçük şehir bi de ama mecbur görürsem görmezden geleceğim demi daha yapacak bir şey adi herif
- +1 yıl
Görmezden gelirsin en güzeli
- +1 yıl
Koca üniversite ya binlerce öğrenci var denk gelmezsiniz bence
Soran+1 yıl@Mizojinist03 inşallah gelmeyiz zaten demin takipten çıkıp onu da çıkardım takipçilerimden oh be
+1 yılBeni de aldattı böyle birisi daha ilk haftada anladım. Kötülük yapan kendine yapar. Herkes yeni birini bulur kimse vazgeçilmez değil
12 Yorumla
Soran+1 yılBen de öyle 7 gün oldu ben de sanıyorum ki bunun sevgilisi falan yok! Meğer sabitlememişti de anca sabitlemiş canım. İnsan bi der bana yazma sevgilim var falan diye resmen aranıyormuş yani.
- +1 yıl
Fırsat verdim aldatarak kendi kaybeder. Ben evliyim hemen birini buldum. AP.. Tallarla uğraşamam
+1 yılsen niye suçlu olasın onun baştan söylemesi lazımdı herhangi bir durumda aldatan taraf o olurdu çünkü
11 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle kendimi kullanılmış canım hissettim ya resmen... Bi de aynı üniversiteye başlicaz ama allahtan fakülteler farklı görürsem bile görmezden gelirim adinin teki çıktı
+1 yılsevgilisi varmış
ve sen fark etmemişsin fark edince vazgeçmişsin yani
neden böyle yaptı bilemiyoruz ruh halini.02 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum ya resmen aranıyormuş insan bi demez mi bana yazma sevgilim var benim diye off ilk kazığımı yedim darbemi aldım :((
- +1 yıl
sağlık olsun..
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende 1 hafta önce öyle bir olay yaşadım. Bana yazdı kendisi sonra dedi ki hayatında birisi var. Sonra şüphe duydum bir baktım google da 1 ay önce evlenmiş magazine çıkmışlar. Ama evliyim demiyor. İnstagramdan annesi babası ekli ama evli olduğu kişi ekli değil
00 Yorumla
+1 yılCanım karaktersiz biri işte karakteri oturmamış olgunlaşmamış çoluk çocuk işleri bunlar aldatma vs allahskina işiniz gücünüz bir vizyonunuz yok mu da aldatma peşinie giriyorsunuz bre cahiller derim geçerim canım
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Ne derse desin, bence sen takipten de çık, engelle de, öylesi insanlarla muhatap olmaya değmez
10 Yorumla
+1 yılVah bacım vah neyse takipten çık Allah uzun ömür versin de üzerine buz gibi soğuk su iç iyi gelir.
01 Yorumla
Soran+1 yılİşte çıksam demez mi sevgilimle hikaye attım diye beni takipten çıktı falan diye :((
Boş ver derim inan karman çorman hayatı olan insanların içine girmemek her zaman daha iyidir. Yani 1 haftada insan aşık olmaz ondan dolayı yol ver gitsin.
00 Yorumla
+1 yılSevgilisi bu adinin yaptığını bilmeli sevgilisine durumu anlat onu da engelle
14 Yorumla
Soran+1 yılYa ben de onu düşünüyorum bu çocuğa ilk mesajı atan da takibi atan da bendim. Tamam sorularıma mesajlarıma geç cevap veriyordu ama veriyordu. Bir keresinde gece 1-2 gibi bile biraz da olsa mesajlaştık ama hiç aşk cinsellik hakkında konuşan biri değil, ne bilim hep edebiyat burçlar yeşilçam hakkında falan böylr saçma şeyler hakkında konuştuk. Sen olsan yine de sevgilisine söyler miydin ben korkup söyleyemezdim sanırım ya düşün bi de aynı üniversiteye başlicaz bu çocukla sadece fakülteler ayrı olacak... Bu aldatmaya girer mi acaba beynim yandı
Soran+1 yılKendisi akrepti ben yaydım bu arada
- +1 yıl
Aldatmaya girer mi girer ama sevgilisi eğer bu adamı seviyorsa bırakmaz o yüzden sen biraz onu aşk cinsellik konularını açmaya çalış. Belli ki daha henüz tanışma aşaması gibi olduğu için henüz kendisi açmamış bu konuşmaları.
Soran+1 yılBilmiyorum sabah anlık gelen hissiyat ile takipden çıkıp takipçilerden de çıkarttım içim ferahladı biraz ya sonunda
hep dedim diyorumda kusura bakma okumadim, konuyu her dış güzellik önemli değil iç güzellik de önemli olan ama kiminin içi kiminin dişi pis
00 YorumlaInstadan herkesi ekleyip yazarsanız olacağı bu
01 Yorumla
Soran+1 yılHe onun hiç suçu yok yani bu nası bi düşünce ya
+1 yılYedeklere yerleşmişsin büyük ihtimalle yerleşen diğer kız vazgeçerse büyük ihtimalle sanada çıkabilir.
00 YorumlaSeninki yine iyi masum muş bence benimki benlede sevgili oldu ciddi konuştu aşık etti canı sıkılınca da gitti
00 Yorumla
+1 yıl300 gun knce diyorsun ozaman vardr Şu an yoktur ayrilmistir belki
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAynısı benimde başıma geldi. Flörtlesiyorduk bana sürekli mesaj atıyordu sürekli buluşalım diyordu. Sahte hesapyan ekledim ve nişanli olduğunu öğrendim. Böyle s*eefsizlik görülmedi.
00 Yorumla
+1 yılerkek milleti şaşmayacaksın Allahtan sevgilisi varmış bana yazan evli ve 2 oğlu vardı
00 Yorumla
+1 yılbelki eski sevgilsiidr diyecegim kaldırmayı unutmus olabilir
00 Yorumla
+1 yılaldattıysa o iş bitmiştir bırak boş ver bence mutsuz olacak kişi o
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılabla yanlış anlama ama bir şey sormak istiyorum erkeğin boyu kaçtı? çok önemli benim için. uzun boylu mu yoksa orta boylu mu
00 Yorumla
+1 yılDirek tipini beğenip yazdın mı yani? Kızlar genelde tanımadığı erkeklere yazmaz pek ama şaşırdım
04 Yorumla
Soran+1 yılİşte ergenlik olunca insanın aklı başında olmuyormuş dersimi de aldım zaten
- +1 yıl
Ee yani sosyal medyada kimin ne olduğunu bilemezsin o yüzden bilmeden yazmak saçma bence de. Aylardır takip ettiğim bir kız var mesela ona yazsam mı yazmasam mı diye düşünüyorum. Biraz takip etseydin sende yazmadan önce
Soran+1 yılKeşke olan oldu
- +1 yıl
Neyse bundan sonra direk pat diye yazmazsın 😂
+1 yıltamam konuştunuz da flört mi ettiniz eğer ecetse cevabın o erkek güvenilmez kız arkadaşı varmış çünkü
00 Yorumla
+1 yılYüz vermicen erkek milletine
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyleymiş valla ben de bi yerini fazla kaldırdım poh pohladım nerden bilim sevgilisi olduğunu hiç demedi bile adi herif
+1 yılSeninle cinsellik istiyor nokta
03 Yorumla
Soran+1 yılYok yok ne o konularda konuştu ne de aşk konusunda çocuk bana değil ben ona ilk adımı attım hep edebiyat yeşilçam hakkında falan konuştuk zaten aldım boyumun ölçüsünü daha da yazmam
- +1 yıl
Vevap yazma sakın
Soran+1 yılYok yok 5 gündür ne ben ne o yazıyor sadece takipleşiyoruz hiç yazışmıyoruz hikaye armış mesela bakmadım hala daha. Hiç brklemiyordum adi aranıyormuş resmen. İnsan demez mi sevgilim var falan diye 5-6 gün yazıştık sadece ama hiç brklemiyordum sevgilisi olduğunu. O kıza da acıdım
- Aşk İlişkileri konusunda 12,5b cevap paylaştı.
+1 yılDış görünüş her şey değilmiş demek ki
06 Yorumla
Soran+1 yılEvet evet bilmez miyim.. Hep ben de böyle derdim insanın kalbi önemlidir diye. Nasıl böyle bir hata yapıp mesaj attım nasıl aldandım ben de bilmiyorum ders oldu daha da yapacağımı sanmıyorum zaten :/
- +1 yıl
Hayırlısı artık. Sevgilin varmış dedin mi ona
Soran+1 yılYok daha dün attı story kısmına baktım zaten 3 gündür ne ben yazıyordum ne de o bana yazıyordu o hikayeleri gördükten sonra soğudum zaten aranıyormuş demek ki demeliydi sevgilim var diye ben daha ne yapayım çok poh pohladım neler neler dedim sevgilisi yok sandım yedim kazığı 🥲
- +1 yıl
Sen hızlı gitmişsin. O kıza da üzüldüm
Soran+1 yılNasıl yani anlamadım o kıza niçin üzüldünüz ki
- +1 yıl
Öyle biriyle sevgili olduğu için
seni yetekde tutmaya çalışmış odun..
02 Yorumla
Soran+1 yılYa ne bileyim burcu da akrep zaten soğuk nevalenin önde gideni ben eğlenmeyi gezmeyi severim pozitifim allah hayırlısını nasip etsin ne diyeyim benim yüzümden ayrılmasınlar da mutlu olsunlar, yapacak bir şey yok 😥😕
Gizli Üye(25-29)+1 yılSosyal medyalar da böyle pis sapıklar dolu sen ne sandın ki oho burdaki insanlardan umut bekleme 😏
10 Yorumla
+1 yılSenin suçun yokmuş kafana takma
00 Yorumlaiğrenç bir insan olduğuna kalıbımı basabilirim
00 Yorumla
+1 yılherkesle konulup yedekte tutma mantığı işte
00 Yorumla
+1 yılErkekler oyun oynamayı severler🥲
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılZararın neresinden dönersin kar demişler.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSenin konuşmada normal değil mesajlar dan anlaşılıyor zaten 🙄
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılNapardon yanlış oldu başka soruyla karıştırdım
Cevap sahibi+1 yılKusura bakma telefonum kirtlendi aniden sosyal medyadan güven olmaz tatlım buralarda fazla takılma zararı sana olur
Aldatmış işte seni bunu kurcalama bence
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 961 cevap paylaştı.
+1 yılilk mesajı sen mi attın
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKarısı olana bile denk geldik
07 Yorumla
Soran+1 yılOf evet ya dayanılacak acı değil allah cidden sabır versin ne zor işlermiş bunlar ya of
Cevap sahibi+1 yılNeler yaşadım be
Soran+1 yılKız noldu anlatmak ister misin ya allah ıslah etsin bunları be
Cevap sahibi+1 yılUluorta anlatmayım
Cevap sahibi+1 yılGizlisin yazamıyorum
Soran+1 yılYazdım ben size demin
Cevap sahibi+1 yılBen de yazdım
Aşk İlişkileri konusunda 10,7b cevap paylaştı. Cepte tutuyor demekki
00 YorumlaAga 3.4 gün konuşmuşsunuz alt tarafı nolucak
034 Yorumla- +1 yıl
aynını sevgilin yapsın o zaman
- +1 yıl
sevgilin başka erkekle konuşsun işte nolcak 3,4 günden
- +1 yıl
Abim senin muhtemelen yaşın yetmediği için olayı anlamamışsın çocuğun sevgilisi varmış ama bu kızla da konuşmuş yani kız burada aldatılmamış diğeri aldatılmış yani sana şöyle açıklayım senin sevgilin var ama sen başka erkekle konuşuyorsun daha sonra o konuştuğun erkekle konuşmanı kesip sevgilinle devam ediyorsun burada mesele benim sevgilimin biriyle konuşması değil
- +1 yıl
tamam işte sevgilisini aldatmış sen diyon ki nolmuş 3,4 gün konuştuysa
- +1 yıl
seninki de konuşsun o zaman nolcak
- +1 yıl
harbi sªlaksın ama sen
- +1 yıl
sevgilinde yapınca görürsün ne olduğunu
- +1 yıl
o da sana böyle açıklar
- +1 yıl
görürsün
Soran+1 yılAy off 3 buçuk gün konuşmadık asıl senin türkçen yok mu ya kim dedi sana 3 buçuk gün diye aga?
+1 yılarkadaş olma niyetinin olduğunu düşünmüştür belki
10 YorumlaŞerefsiz çıktı seninkiii
10 YorumlaUzaklaş boş ver.
10 Yorumla
+1 yılpüüü
00 Yorumla
+1 yılklasik erkek
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSorgulama canım erkekle öyle
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKötüymüş
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılErkeklerden uzak duralım
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılerkenden farketmişsin boşverrr
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılYazıklar olsun
00 Yorumla
+1 yılYazıklar olsun
00 Yorumla
+1 yılaman cok umurumdaydı
00 YorumlaMaymun iştahlı çünkü
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılE ne bekledin kanka
13 Yorumla
Soran+1 yılİşte kalp önemli diyordum gittim dışına aldandım insan bi der sevgilim var diye bunda da suç var aranıyormuş resmen adi
Cevap sahibi+1 yılYa sana nasıl ulaşırım ben instaaami versem yazar mısın bana
Soran+1 yılAa neden yazayım sana ben ya
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer